شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نگرانی کی روش از عملکرد سردار آزمون

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 595047
سرمربی تیم ملی ایران از بازی نکردن سردار آزمون در لیگ برتر فوتبال روسیه اظهار نگرانی کرد.
نگرانی کی روش از عملکرد سردار آزمون
به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای شرکت در همایش مربیان جام جهانی 2018 روسیه به سوچی سفر کرده بود،در گفتگو با رسانه روسی تاس در مورد سردار آزمون مهاجم 23 ساله تیمش ابراز نگرانی کرد.
 
کی روش در این باره گفت: از اینکه سردار در این فصل زیاد بازی نکرده است ،نگرانم.اگر شما به ترکیب بازیکنان حریف ما در گروه (مراکش-اسپانیا-پرتغال) نگاه کنید ،خواهید دید که بازیکنان این تیم همه در ترکیب اصلی بهترین باشگاه های اروپایی قرار دارند.اما بهترین بازیکن ما،جایگاه ثابتی را در روسیه ندارد و در این فصل در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفت و این موضوع برای من نگران کننده است.

وی افزود: برای ما خیلی مهم است که هر کدام از بازیکنان ایرانی در تیم های خوب و رقابت های پر قدرت بازی کند.بازیکنانی چون سردار آزمون 60 درصد از بازیکنان ما در لیگ های خارجی توپ می زنند و بقیه در لیگ ایران بازی می کنند و من می بینم که کسانی که در خارج بازی می کنند آمادگی بیشتری دارند .مشکل ما بازیکنان داخلی هستند که به آمادگی ویژه ای نیاز دارند .برای رسیدن به این آمادگی نیازمند زمان هستیم که ما آن را نداریم.

گفتنی است سردار آزمون از 21 دیدار تیم روبین کازان تنها در سه مسابقه بازی کرده است و تنها یک گل و یک پاس گل را به ثمر رساند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *