يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
علیخانی:

مسئولین تراز اول کشور در خدمت مردم باشند

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 590616
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عشق امام، انقلاب و اصل نظام بوده است.
مسئولین تراز اول کشور در خدمت مردم باشند
به گزارش جهان نيوز، قدرت‌الله علیخانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،‌ اظهار کرد: ما مشکلات عدیده‌ای در کشور داریم که تنها با گفتن قابل حل نیست و مسئولین باید به طور جدی خود و عملکردشان را اصلاح کنند و برای اصلاح جامعه قدم بردارند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر وحدت و اتحاد عنوان و خاطرنشان کرد: مردم به عشق انقلاب، امام و اصل نظام آمدند.

علیخانی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اگر بخواهد در کشور کاری انجام شود ابتدا باید مسئولین تراز اول کشور اراده‌ای کنند و در خدمت مردم باشند. متاسفانه هر کدام از ما در جای خود کوتاهی کردیم اما باید به عشق این مردم به فکر حل مشکلات‌شان باشیم.

این نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: ما هر وقت به مردم نیاز داریم آنها را دعوت به حضور در صحنه می‌کنیم اما وقتی راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس تمام شد خیلی با مردم کاری نداریم. مردم واقعا در فشار هستند و در مسائل معیشتی و اقتصادی و همچنین مسائل سیاسی دچار مشکل هستند و این بر عهده مسئولین است که قدمی بردارند، هوای مردم را داشته باشند و به معیشت و مسائل سیاسی مردم توجه کنند.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *