شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۱
۲۹

ضرغامی: تا دلتان بخواهد در بین اصولگرایان نامرد داریم

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 588856
من تقسيم‌بندي‌هاي خودم را دارم. من در سياست آدم‌ها را به مرد و نامرد تقسيم كردم. تا دلتان بخواهد در اصولگرايان آدم نامرد داريم.
ضرغامی: تا دلتان بخواهد در بین اصولگرایان نامرد داریم
به گزارش جهان نيوز، ضرغامی رییس اسبق صداوسیما در مصاحبه با شرق گفت:

- من با سه رئيس‌جمهوري كار كردم. با آقاي خاتمي كمترين مسئله را در صداوسيما داشتم. حتي يك‌بار كه آقاي خاتمي رفته بود دانشگاه تهران و دانشجوها عليه او شعار داده بودند. ايشان عصباني شد و گفت مي‌گويم شما را از جلسه بيرون كنند. اين جزء خوراك ٢٠:٣٠ بود.

- كما اينكه وقتي آقاي احمدي‌نژاد هم اولين سخنراني‌اش را در دانشگاه داشت، جريان‌هاي مخالف تا آخر جلسه هجمه كردند و دوربين‌هاي صداوسيما را شكستند و يك گوشه اصلا آتش گرفت و اگر بچه‌هاي حزب‌اللهي يك زنجير دو رديف آن جلو درست نكرده بودند آقاي احمدي‌نژاد را از آن جلو مي‌انداختند پايين.

- از چند جاي رسمي به ما گفتند كه اصلا اين جلسه قابل‌پخش نيست چون آقاي احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور است. من گفتم چهار دقيقه از آن دربياوريد و همه دعواها را نشان دهيد؛ عين كاري كه با آقاي خاتمي كرديد.

- ما آن برنامه را كه ساختيم فردايش رفتيم در دولت. به من گفتند شايد آقاي خاتمي دلخور باشد اما آقاي خاتمي هيچ موضعي نگرفت و خيلي عادي برخورد كرد و من واقعا خوشحال شدم كه آقاي خاتمي درك كرده كه ٢٠:٣٠ براي اين قرائت‌هاي غيررسمي است.

- اصلا من اصولگرا نيستم. اشكال بزرگ ما اين است كه يك پوست خربزه از ابتدا زير پاي ما انداخته‌‌اند كه موضع مي‌خواهي بگيري؛ يا اصلاح‌طلبي يا اصولگرا.

-  من تقسيم‌بندي‌هاي خودم را دارم. من در سياست آدم‌ها را به مرد و نامرد تقسيم كردم. تا دلتان بخواهد در اصولگرايان آدم نامرد داريم.

- يك تقسيم‌بندي من پركاري و كم‌كاري است. برخي سياست‌مداران پركارند برخي كم‌كار. پست را مي‌گيرند اما همه تفريحات و استخر و خواب و دفتر و.. سر جايش است. يعني اقتضائاتشان سر جايش است.

- من وقتي مي‌خواستم دفاعيات خسرو گلسرخي را پخش كنم، خيلي‌ها مقاومت كردند و گفتند اين كار را نكن. من گفتم اتفاقا يك ماركسيست لنينيسم از امام علي و امام حسين و جنايات شاه سخن مي‌گويد؛ خيلي خوب است و مقوم انقلاب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتی ضرغامی هم خاتمی را تحسین میکند
ضرغامي خواسته با طرح اين موضوع ثابت كنه اهل باندبازي و چپ و راست شدن و اصولگرا و اصلاح طلب به اين معنايي كه اصحاب قدرت در كشور ما جانداخته اند نيست. و الا خاتمي آنقدر خيانت كرده كه اصلا" قابل دفاع و حمايت نيست.
Iran, Islamic Republic of
بهانه دستت آمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش جهان نیوز میزان رشد اقتصادی و تورم را در دولت های خاتمی احمدی نژاد و روحانی منتشر میکرد تا مشخص میشد چه کسی خدمت کرده و چه کسی خیانت
Iran, Islamic Republic of
دنبال رای و خام کردن مجدد امثال شما زودخام شدگان حرفه ای است!
هر بلايي كه در داخل كشور بر سر اقتصاد و سياست و فرهنگ كشور و ملت آمده و مي آيد از همين تقسيم بنديهاي مضحك و خطناك چپ و راستي و اصولگرا و اصلاجح طلب سرچشمه ميگيره.
متأسفانه هر دولت يا مجلسي كه روي كار مي آيدچه وابسته به اصولنماها و چه وابسته به افساد طلبها ,هر گندي كه ميزنن ,فورا" به پاي نظام و اركان نظام ميگذارندتا حمايت حاميانشان را از دست ندهند.اما اگر كار به دردبخور و خوبي بكنند به نام حزب و گروه و باند خودشون مي زنندتا همچنان درقدرت بمانند!!
اگر هم شخصي بخواهد جسارت به خرج دهد و مستقل از اين دوگروه وباند وارد ميدان شود , چنان بلايي بر سرش مي آورند كه حتي عنودترين و پست ترين و مكارترين دشمنان بيروني هم انگشت به دهان مي مانند .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاتمی ضدانقلابی که در بی دینی و خیانت های ادامه دارش، شکی نیست.
اولا آقای ضرغامی، یک شخص است و معیار حق و باطل نیست. لذا ما، خاتمی را با معیار که دین و قانون اساسی است میسنجیم نه سخنان آقای ضرغامی.
ثانیا، آقای ضرغامی گفته م.خ، در مقابل صدا و سیما، مفاومت نمیکرد. همه هم میدونیم روش های هاشمی و خاتمی و روحانی متفاوته. اما در اصول، یکسانند. خاتمی بین خود افسادطلبان و ضدانقلاب هم، به ترسو مشهوره. خاتمی، اگه ایرادی به صدا و سیما نگرفته، به خاطر علاقه به انتقادگری نیست....
Iran, Islamic Republic of
البته ایراد نگرفتن جناب خاتمی به جناب ضرغامی خیلی روال جاری ایشون نبوده . مثلا در دوره ریاست لاریجانی یک برنامه به اسم چراغ با روح الله حسینیان مصاحبه ای کرد در باب قتل های زنجیره ای .
شخص آقای خاتمی دهان آقای لاریجانی را بابت آن شوسه کرد و تا آستانه آسفالت کردن پیش رفت ، منتها عقب نشینی استادانه جناب لاریجانی باعث شد ماجرا فیصله پیدا کند . محرومیت حضور رییس صدا و سیما از حضور درچند جلسه هیات وزرا ، ازجمله اقدامات دموکرات منشانه جنابخاتمی در آن ماجرا بود!
Iran, Islamic Republic of
تحسین اقای خاتمی درست و بجاست، اما اینکه آقای خاتمی به خاطر ترس از ریزش طرفدارانش، به صورت علنی به نبود تقلب در انتخابات سال 88 اعتراف نمی کند، نشانه خوبی نیست و قطعا و حتما به ضرر خودش و کشور تمام می شود.
Iran, Islamic Republic of
کار درست درسته و کار اشتباه، اشتباه

تأیید یک کار درست در یک جا نشانه تأیید تمام باورها و عملکردها نیست

متأسفانه آقای خاتمی خصوصا به عنوان یک روحانی سید به حکومت دینی هیچ باوری نداره و خود در عمل رعایت نمی کند تا جایی که حتی با دختران نامحرم دست میده و بازوی این دختران رو نوازش می کنه

حداقل انتظار از آقای خاتمی این است که در لباس دین خلاف احکام دینی عمل نکند
انجام اعمال خلاف مبانی شرعی از طرف ایشان یعنی باوری به فرامین قرآن ندارد بنابراین نباید از این لباس استفاده کند اگر صداقت دارد
سروش
Iran, Islamic Republic of
چقدر اتحاد داریمآ آقای ضرغامی آیا اون ادما می تونن نیت دشمن رو بخونن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا شد ! داره یواش یواش ازت خوشمون میاد !
محمد
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم دهنت بوسیدن دارد.....اینها فقط ادعای اصولگرایی می کنند تا از خوان نعمت انقلاب لفت و لیس کنند . ی...
Iran, Islamic Republic of
سیر مواضع آقای ضرغامی در چند مدت اخیر به ویژه با جملات و مواضعی که انتخاب می کند و حالا این مصاحبه، برای کسانی که با زبان سیاست آشنا هستند، بسیار این مطلب را به ذهن متبادر می کند که ایشان به دنبال فضاسازی بلکه آماده سازی فضا برای انتخابات آینده است. بالاخره برای مدیرانی که از صحنه مدیریتی به دلایل مختلف دور می شوند، جای دلتنگی بلکه جای افزون طلبی دارد! خط نقد اصولگرایی که خود ضرغامی یکی از مهمترین مهره های مورد نقد این جریان است، در این اواخر از طرف ایشون پر رنگ شده است.ایشون فراموش کرده از جمله مهره های به اصطلاح اصولگرایی است که در زمانی که جناح مومن و انقلابی(به تعبیر رهبر حکیم انقلاب)، نسبت به عملکرد صداوسیما در ایفای نقش در خسارت های محض برخی!! به کشور انتقاد داشتند، یکبار هم اجازه مطرح شدن نظرات انقلابی و مومن را نداد، بلکه غالب شاکله ی صداوسیما پر بود و پر شد از افکاری که زاویه های جدی با مبانی فکری انقلاب داشتند و دارند و اساسا هیچ جریان جدی و اثرگذاری در زمان مدیریت ایشان از نیروهای مومن و انقلابی در این سازمان عریض و طویل و پرتوقع به واسطه عدم حمایت ایشان پا نگرفت. آقای ضرغامی البته می تواند از نگاه خود برخی اصولگرایان را نامرد بخواند،‌ولی آیا اجازه می دهد به نیروهای مومن و انقلابی که هم به اصولگرا و هم به اصلاح طلب و هر جریان فشل مشابه این دو اعتقاد ندارند، از همین تعابیر نسبت به امثال ایشان هم به کار ببرند؟ البته او این را باید بداند که رای گرفتن شخصیتی در حد ایشون از جامعه ای به پیچیدگی امروز، به مراتب سختتر از آن است که حتی با فحش دادن به همقطاران خود هم اتفاق بیافتد!!! .
صادق
Iran, Islamic Republic of
آقایان و خانمهای مسئول در جمهوری اسلامی ، قدیمی ها و جدیدها
بینی و بین الله خودتون را در محشر فرض کنید ببینید در زمان مسئولیتتان چه کردید؟ به قول این آقاضرغامی که با ایشان در زمان مسئولیت قبلی و مسئولیت های فعلی خیلی حرف داریم اما خدایی آقاوخانم مسئول شما جزو مردها هستید یا نامردها؟
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان خوباخته و خود زن هستند
کلا بعضیاشون دلشون برای داشتن تیپ اصلاح طلبی قنج میره
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب ضرغامی اگر شما مردان اصولگرا. را از نامردان تفکیک کرده بودید ونگاه اشتباه شما به سیاهی لشکرنبود امروز راه از چاه تشخیص داده میشد ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی از اصول گرا ها اصلاح طلبند ولی به قول آقای ضرغامی پوست خربزه زیرپایشان انداخته اند وگرنه تفرکات و عملشان اصلاح طلبی است. البته در جناح مقابل هم داریم بعضی ذاتا اصول گرا هستند ولی نمی دانم چرا در جناح اصلاح طلبی حضور دارند از جمله همین اعتدالی ها و بدنه سنتی کارگزاران
United States
نا کارامدی دولت های در تمامی زمینه ها چه در اقتصاد چه درفرهنگ در سیاست ناکارامد است. وضع و اوضاع زندگی مردم خود گویای همه چیز است. البته خود کرده را تدبیر نیست سی و اندی سال که دولت ها را به کسانی داده اید که ....
محمدرضا
Germany
جناب ضرغامی، ما که اصلا تقسیم بندی اصلاح طلب و اصولگرا را قبول نداریم. و معتقدیم که دو دسته بیشتر در کشور نداریم: انقلابی و غیر انقلابی.
...
آدمیزاد
Colombia
آقای ضرغامی جناحی نیست ولی شاید آقای احمدینژاد از معدود مردانی است که اصلا به هیچ جناحی وابسته نبوده است
یونس
Iran, Islamic Republic of
جناح اصولگرا یا همان اصولسوار
جز کشاندن ملت به قهقرا چیزی برای مردم نداشتند
خداروشکر که همیشه شکست خورده هستند این طیف نمونه اش همین انتخابات گذشته .
اقبال مهدوی راد
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از دل ما می گویی . از صراحت لهجه عذرخواهم: یکی از آنها که این مدال شرمساری را بر گردن آویخته است شخص جنابعالی هستید.
در دوران تصدی شما اجازه نقد دولت را ندادید / اجازه نقد برجام را ندادید و...
Canada
مثل خودت
Iran, Islamic Republic of
يك تقسيم‌بندي من پركاري و كم‌كاري است. برخي سياست‌مداران پركارند برخي كم‌كار. پست را مي‌گيرند اما همه تفريحات و استخر و خواب و دفتر و.. سر جايش است. يعني اقتضائاتشان سر جايش است.
::::: چی فکر میکردیم چی شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی نه بلکه خیانت جنایت هم کرده
یوسفی
جانم فدای آقای ضرغامی که حرف دل ما را زد/ واقعا خیلی از این سیاسیون اصولگرا و اصلاح طلب نامرد هستند و همه وقت خود را به فکر هم حزبی ها و هم گروه های خودشان گذاشته و کسی که به این مملکت و نظام خدمت می کند تخریب می کنند. جانمان فدای امثال ضرغامی و احمدی نژاد که خادم مردم هستند.
یوسفی
بخدا قسم می خورم که امثال خاتمی و احمدی نژاد انسانهای خوبی بوده و هستند ولی این احزاب چپ و راست هستند که این بنده خداها را تخریب کرده و در چشم مردم ضد انقلاب و ضد نظام جلو می دهند. مخصوصا اصوالگراهای بی اصول.
جاسم
Iran, Islamic Republic of
احتمالا خودایشان هم یکی ازهمان نامردهای-دل بخواهی-است