يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
فضائلی:

ارائه خدمات مفید با شبکه ملی اطلاعات

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 588571
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات بحثی فراتر از شبکه‌های اجتماعی است، گفت: تحقق شبکه ملی اطلاعات اولاً می‌تواند خدمات بسیار مفیدی را از لحاظ سرعت و هزینه به کاربران ارائه دهد دوم اینکه از بعد امنیت شبکه و هم امنیت‌های اجتماعی و سیاسی برای کشور موثر واقع شود.
ارائه خدمات مفید با شبکه ملی اطلاعات
به گزارش جهان نيوز، مهدی فضائلی درخصوص لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور اظهار داشت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بحثی فراتر از شبکه‌های اجتماعی است.
وی ادامه داد: در صورت تحقق شبکه ملی اطلاعات اولاً می‌تواند خدمات بسیار مفیدی را از لحاظ سرعت و هزینه به کاربران ارائه دهد دوم اینکه از بعد امنیت شبکه و هم امنیت‌های اجتماعی و سیاسی برای کشور موثر واقع شود.

فضائلی خاطر نشان کرد: شبکه ملی اطلاعات، طرحی است که درصورت تحقق می‌تواند منافع بسیار گسترده و متنوعی را در راستای منافع ملی کشور داشته باشد که حالا یک بعدش هم شبکه‌های مجازی و اجتماعی بومی است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: متاسفانه چند سال است که طرح شبکه ملی اطلاعات باید اجرا می‌شد ولی به دلایل مختلفی با تأخیر مواجه شده است و امیدواریم با اهتمام ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرایی شدن این پروژه قدم‌های جدی تری برداشته شود.

وی در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز از چندین سال قبل با توجه به آثار و منافعی که شبکه ملی اطلاعات برای کشور دارد، برانجام آن تأکیدات ویژه داشتند و مطالبه ایشان از دولت‌های مختلف بوده که همچنان این مطالبه باقی هست.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *