دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

هشدار سیسی درباره اخلالگران در مصر

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 587461
رئیس جمهور مصر امروز (چهارشنبه) در خصوص فعالیت‌های برخی از شخصیت‌های این کشور هشدار داد و گفت، در صورت لزوم از مردم خواهد خواست خود با اشرار مقابله کنند.
هشدار سیسی درباره اخلالگران در مصر
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر علیه کسانی که به دنبال برهم زدن امنیت مصر هستند به صراحت هشدار داد و گفت، هرگز کسی نمی‌تواند امنیت مصر را مختل کند، کسی نمی‌تواند امنیت و ثباتی که برقرار شده را بار دیگر خدشه‌دار کند.

وی در ادامه افزود: هرگز اجازه نخواهم داد حوادث هشت سال پیش تکرار شود، اگر نیاز باشد از مردم خواهم خواست به خیابان‌ها آمده و با اشرار مقابله کنند. من در این باره جدی هستم.

رئیس جمهور مصر تاکید کرد، این کشور تنها با کار سخت و دستاورد واقعی ساخته شد و نه با الفاظ سیاسی.سیسی تصریح کرد:‌ بهای امنیت مصر جان من و جان ارتش این کشور است.پیشتر برخی شخصیت‌های مصری در بیانیه‌ای با توصیف انتخابات ریاست جمهوری به «تئاتری طنزآمیز» از مردم خواستند انتخابات را تحریم کرده و نتایجش را به رسمیت نشناسند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *