دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

رونمایی از جدیدترین اهانت‌ها به منتقدان برجام

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 583860
وزارتخارجه درحالی در بیانیه خود علیه یک منتقد برجام مجموعه‌ای از اهانت‌ها و صفات ناروا را به وی نسبت می‌دهد که در ماجرای آشوب‌های اخیر و دخالت‌های کشورهای غربی در امور داخلی ایران واکنشی نشان نداد.
رونمایی از جدیدترین اهانت‌ها به منتقدان برجام
به گزارش جهان نيوز؛ پس‌ازاینکه «یاسر جبرائیلی»، روزنامه‌نگار و کارشناس سیاسی در برنامه تلویزیونی ثریا به مناظره با مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب شرق پرداخت و با ارائه اسناد و مدارک نسبت مشکلات متن برجام پرداخت، وزارت خارجه این موضوع را برنتابیده و بیانیه شدید الحنی علیه این منتقد برجام منتشر کرده که ادبیات و لحن آن بسیار قابل‌تأمل است.
 
در جدول زیر القاب و صفت‌هایی که در بیانیه وزارت خارجه به این منتقد برجام نسبت داده‌شده، اشاره می‌کنیم. موضوعی که نحوه برخورد این وزارتخانه با منتقدان را به‌خوبی نشان می‌دهد.
روابط عمومی وزارت خارجه در حالی برابر منتقدین برجام این‌طور برآشفته شده است که این وزارتخانه در حوادث و آشوب‌های اخیر که با دخالت آشکار کشورهای غربی ازجمله آمریکا، انگلیس و فرانسه و ... همراه شد، نسبت به این دخالت‌ها اعتراض خشک‌وخالی هم نکرد.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی انتقاد به پیامبر وائمه را جایز میداند ولی انتقاد به خودش ودولتش را ممنوع اعلام میکند وهر کس وشخصیتی ورسانه ای از آنها انتقاد میکند بر علیهشان اعلام جرم میکنند معنای انتقاد پذیری را هم فهمیدیم
Iran, Islamic Republic of
از این به بعد نقد است که میماند. نقدی که بر تاریخ این کشور ثبت میشود.
نقد ، نقد ، نقد.
پول نقد ندارم اما به این دولت و برجام نقد دارم.
رئیس جمهور ما هم پناه میبرد به خدایی که امام معصومش را جایزالنقد میداند ، از بستن دهان منتقدان.