جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲

آمریکا،عربستان واسرائیل عامل اغتشاش‌های ایران

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 579069
سید عمار موسوی تأکید کرد مثلث شوم غربی، صهیونیستی و سعودی تصمیم گرفته‌اند از طریق نفوذ در اعتراضات، راهبرد بی‌ثباتی را در ایران پیاده کنند.
آمریکا،عربستان واسرائیل عامل اغتشاش‌های ایران
به گزارش جهان نيوز، سید عمار موسوی، مسئول روابط بین الملل حزب الله لبنان، در گفتگو با روزنامه ایتالیایی «لاستامپا» با محکوم کردن دخالت آمریکایی ها در امور داخلی ایران گفت: موفقیت محور مقاومت «تهران – بغداد – دمشق – لبنان» در «غرب آسیا» موجب خشم آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی شده است. وی افزود: به همین علت مثلث شوم غربی، عبری و سعودی تصمیم گرفته اند که جنگ را به داخل ایران ببرند و با دستکاری و نفوذ در اعتراضات، راهبرد بی ثباتی را در آنجا پیاده کنند.

مسئول روابط بین الملل حزب الله لبنان گفت: سعودی ها 480 میلیارد دلار به ترامپ هدیه دادند تا علیه ایران و حزب الله بجنگد و آنها مشوق واشنگتن برای مداخله در امور داخلی ایران هستند. اما این تحرکات در نهایت به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
این افتضاحات از اولش هم بوی گند میداد . شواهد ارائه شده از سوی دادستان کل ایران بسیار واضح و گویا و جامع است . ملت به این اراده آهنین کشور و مردان خود می بالد . قدر خود و کشورتان را بدانید .
سلمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
و ايضاً دنباله هاى داخلى اين مثلث كه با ايجاد مشكلات اقتصادى و تنگناهاى معشتى قرار است جان مردم را به لبشان برسانند و با يك على بركت اله مردم و انقلاب و خوى انقلابيگرى و ژن انقلابى را و همه و همه را كن فيكون بكنند
خودشان و دار و دسته شان كل سرمايه مملكت رو هاپولى كردن و پاسپورتهاى خارجيشون رو اماده تا بايك تلنگر فلنگ ببند و آنطرف به عيش و عشرتشان برسند و بگويند گور پدر صاحاب مردم و اين انقلاب...