يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۳
نقوی‌حسینی:

فرماندهی اغتشاشات در خارج از کشور است

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 578197
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: اکنون فرماندهی اغتشاشات به خارج از کشور منتقل شده­ است ­و قدرت‌های سلطه گر ناکام از انقلاب اسلامی وارد صحنه شده اند.
فرماندهی اغتشاشات در خارج از کشور است
به گزارش جهان نيوز؛ سیدحسین نقوی حسینی در خصوص جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون به منظور مرور و بررسی حوادث اخیر جلسه ای را با حضور مسئولان امنیتی و انتظامی وزارت کشور و­ وزارت اطلاعات­ و سپاه تشکیل دادند، ­ تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی افزود: اینکه چه عواملی باعث آغاز این تحرک­ شدند و پس از شروع، چه تغییری در ماهیت­ این تحرکات صورت گرفت، ­­در حال حاضر چه کسانی در این صحنه فعال هستند و اهداف آنها چه هست؟ ­ و درنهایت چه اقداماتی باید انجام شود مورد بحث­ و ­بررسی قرار گرفت.

نقوی حسینی در تشریح چگونگی شکل گیری اغتشاشات اخیر نیز گفت: ابتدا این مناقشات با اعتراضات­ و مطالبات صنفی - اقتصادی آغاز شد که البته اتفاقاتی چون موضوع مالباختگان پولی و مالی مانند پروژه شاندیز مشهد و البته موج بیکاری و گرانی ها نیز زمینه ساز این اتفاقات بود.

وی ادامه داد: گرچه اعتراضات به صورت مطالبات اقتصادی و صنفی خود را نشان داد، اما به مرور زمان این اعتراضات به اغتشاش تبدیل شد و حتی کسانی که در حوزه های صنفی و­ اقتصادی معترض بودند اکنون خود را کنار کشیده اند و­ می گویند ما نمی خواستیم چنین اتفاقاتی­ رخ دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اکنون فرماندهی این اغتشاشات به خارج از کشور منتقل شده­ است ­و قدرت های سلطه گری که ناکامی های بسیاری از انقلاب اسلامی دیده اند­ و رفتار خصمانه ای با ملت داشته اند وارد صحنه شده اند به طوری که رئیس مجلس امریکا که دو ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید و به آنها توهین کرد، امروز به عنوان طالب حق ملت ایران اظهار نظر می کند.

وی ادامه داد: مقامات آل سعود نیز که طی تمام دوران نظام سیاسی شان یک بار صندوق رای در محضر ملتشان نگذاشته اند و به صورت قبیله ای و طایفه ای حکومت کرده اند حالا از دفاع از حقوق ملت ایران صحبت می کنند.

نقوی حسینی خطاب به مقامات سعودی حامی اغتشاشگران گفت: اگر شما به حق مردم اعتقاد دارید؛ اجازه دهید مردم یمن که شبانه روز­ به خاک و خون کشیده می شوند حقشان را دنبال کنند.

وی ضمن تاکید بر تفکیک معترضان و اغتشاشگران در حوادث اخیر خاطرنشان کرد: اکنون نه اعتراض بلکه اغتشاش وجود دارد و هدایت آن نیز از خارج از مرزها صورت می گیرد.

نقوی حسینی با اشاره به بررسی مفصل این موضوعات در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بنا بر این شد که همه قوای سه گانه و همچنین دست اندرکاران تلاش کنند تا مطالبات بحق مردم پاسخ داده شود­ چراکه از این مطالبات بحق بهره برداری ناحق صورت می گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: ­ همچنین باید با کسانی که قصد بر هم زدن نظم عمومی و اغتشاش و بی نظمی را دارند و­ به اموال و جان مردم خسارت می زنند قطعاَ برخورد شود، اما در کنار آن به مطالبات مردم نیز پیگیری شود.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
نه عزيز من هيچ فرماندهى در كار نيست و به همين دليل هم اين موج بدون ريشه هست و سريع ميخوابه
مردم عادى با ساختارشكنى و تخريب ميانه اى ندارند و صرفا دنبال حل مسائل اقتصادى هستند. پس الكى شلوغش نكن
رر
Iran, Islamic Republic of
چند وقت پيش چند مرزبان ما در مرز ايران و تركيه كشته شدند وزير امور خارجه عربستان اعلام كرد بزودي ما جنگ را به داخل ايران خواهيم كشاند از عموم مردم ايران خواهشمند است با رصد اطلاعاتي و چشمان باز كشور را ياري دهند و اشوبها را در نطفه خفه كنند.
مجید سرابی
United States
لطفا" آدرس غلط ندهید فرماندهی در همین جا و در داخل کشور است می دانید در خصوص مواردی که در زیر خدمتتان عرض می کنم قدری تامل بفرمایید :
1- اعلام پشیمانی تعجب برانگیز سلبرتی های حامی روحانی به دلیل مثلا" 200تا 700 هزار تومان عوارض خروجی ، آنهم سلیبرتیهایی که درآمدهای میلیاردی دارند و هنوز هم چند صباحی از عمر دولت دوم روحانی نگذشته که این یعنی استارت اولیه
2- حمایت شبکه فارسی بی بی سی از این جریان و داغ کردن آن و در بین برنامه های جنگ روانی آرام آرام اعتراض یقه آبیها را مطرح کردن حالا چه رابطه ای بین سلبرتیها و عوارض خروج از کشور و یقه آبیهایی که برای حداقل های زندگی خود در مضیقه هستند وجود دارد خدا می داند .
3- حمله کور احمدی نژاد به دستگاههای قضایی و اعلام اتهامات بی پایه و اساس و سند به این دستگاهها و موج سواری رسانه ها و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی بر روی این موضوع برای ایجاد نارضایتی در مردم .
4- اعلام گران کردن قیمت نان و مانور چند روزه بر روی آن برای تحت تاثی قراردادن افکار عمومی و ایجاد نارضایتی در بین مردم ، که پس از تاثیر دلخواه دولت یک مرتبه رییس جمهور شوالیه وار وارد معرکه شده و می گوید مثلا" برای گرانی نان با من صحبت نشده !!!! و من اجازه گرانی نان را نمی دهم !!!!!!!
5- مانور رسانه ای بر روی افزایش قیمت تخم مرغ که تبدیل شده بود به پای ثابت تمامی کانالها و سایت ها داخلی و خارجی برای ایجاد نارضایتی در مردم
6- سفر غیر معمول و تعجب برانگیز وزیر خارجه فاسد انگلیس به ایران در میانه این ماجرا ها به ایران
7- سخنگوی دولت یک مرتبه وارد معرکه شده و از حذف یارانه 30 میلیون نفر و افزایش قیمت بنزین به 1500 تومان سخن می گوید که این موضوع یعنی تیر خلاص به مردم که عکس العمل شدید مردم را به همراه دارد و در کمال تعجب بر خلاف موضوع گرانی نان که مثلا" رییس جمهور با آن مخالفت کرده بود اینبار رییس جمهور تمام قد از این موضوع دفاع کرده و اعلام می کند که این موارد اجتناب پذیر است و باید گرانی و حذف یارانه یارانه بگیران حتما" اتفاق بیفتد و این تیر خلاص و پایان پلان A حلقه امنیتی برای آشوب در خیابانها بود . ( البته توجه داشته باشید که این اغتشاشات چه اتفاق می افتاد یا اتفاق نمی افتاد هرگز موارد قوق اجرایی نمی شد و اعلام آن فقط برای ایجاد نارضایتی در مردم بود تا پس از اعتراض واقعی و حق مدارانه مردم به این موضوعات با سو استفاده از فضای ایجاد شده با ایجاد آشوب و بلوا به نیات کثیف خودشان برسند .
8- اعلام این موضوع به دروغ توسط رییس جمهور که از 320 هزار میلیارد بودجه فقط 120 هزار میلیارد آن در اختیار دولت است برای ایجاد نارضایتی در مردم
9- سکوت چند روز اول اغتشاشات رییس دولت .
10- جلسات محرمانه و سری حلقه امنیتی دولت با حضور آقایان حسام الدین آشنا ، محمود علوی ، یونسی و چندین تئوریسین جنگ روانی در دولت .
11 - حالا همه این موارد را کنار هم بزارید و بگویید چرا در این اغتشاشات خبری از شعار و حمله به عوامل اختلاس 15000 میلیارد تومانی صندوق فرهنگیان ، اختلاس ارتشا و قاچاق کالا توسط خانواده و برادر رییس جمهور ، اختلاس و ارتشا و قاچاق کالا توسط خانواده و برادر معاون اول رییس جمهور و ارتشا و اختلاس و قاچاق کالا توسط وزرا و خانواده و دخترانشان آن طور که باید باشد نیست .
12 - ما همواره در هر مقطعی از تاریخ بعد از انقلاب وقتی نظام به موفقیت چشم گیری دست یافته ، توسط عوامل داخلی جریان ضد انقلاب مورد حجمه قرار می گرفته است ، وقتی در دوران دفاع مقدس در عملیاتی حساس پیروز می شدیم ، فردای عملیات هواپیمای فرماندهان جنگ سقوط می کرد ، وقتی انجام انتخابات با حضور 80 درصدی مردم انجام می شود فتنه 88 راه می افتد و وقتی ایران قدرتمندانه پوزه داعش سگ صفت که توسط کشورهای عربی منطقه و اروپا و آمریکا ایجاد و حمایت می شود به خاک مذلت می مالد فتنه 96 راه می افتد .

نتیجه : این فتنه با این سطح از برنامه ریزی و پیچیدگی نمی تواند در کشور راه بیافتد مگر اینکه سران این فتنه به امکانات ، تجهیزات و افراد امنیتی اطلاعاتی دسترسی کامل داشته باشند همانطور که در فتنه سال 88 بیش از 40 درصد از پرسنل و امکانات وزارت اطلاعات در اختیار فتنه گران بود ، حال در جریان این فتنه دستگاه اریض و طویل وزارت اطلاعات یا خواب است یا خائن که در هر دو حالت هم مقصر است ، وزارت اطلاعات به جای آنکه چشم بیدار نظام اسلامی و مردم باشد تبدیل شده به یک دستگاه امنیتی و پلیسی جناحی