دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱
زرداری مطرح کرد:

سفر مشکوک نواز شریف و برادرش به عربستان

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 578159
رئیس جمهور سابق پاکستان با مشکوک خواندن سفر نواز شریف و برادرش به عربستان اعلام کرد: گمانه زنی‌های مختلفی در مورد علت سفر آنها وجود دارد.
سفر مشکوک نواز شریف و برادرش به عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از جیو تی وی، زرداری با اعلام اینکه سفر نواز شریف و برادرش به عربستان در زمانی که پرونده‌هایی علیه این دو در جریان است بسیار مشکوک است،‌به آن اعتراض کرد.

رئیس جمهور سابق پاکستان تصریح کرد: آل سعود مدعی شده که به شدت در حال مبارزه با فساد اقتصادی است و در همین رابطه افراد مختلفی را دستگیر کرده، بعید نیست که حضور برادر شریف در عربستان بی‌ارتباط با فساد اقتصادی باشد.

همسر بی‌نظیر بوتو تاکید کرد: سفر ناگهانی نواز شریف و شهباز شریف به عربستان سبب ایجاد نگرانی‌های بسیاری شده است و روشن نبودن علت سفر به گمانه‌زنی‌ها افزوده است.

مشاور رهبر حزب مردم اضافه کرد: درباره پرونده قتل‌های مادل تاون تصمیمی که حزب در مورد حمایت از طاهر القادری بگیرد، اجرایی خواهد شد.

وی بار دیگر با انتقاد از پرویز مشرف اعلام کرد: وی متهم اصلی در قتل بی‌نظیر بوتو است و اگر به خود اطمینان دارد باید در دادگاه حاضر شده و از خود دفاع کند نه این‌که از کشور متواری شود.

سفر ناگهانی برادر شریف به عربستان باعث گمانه‌زنی‌های فراوانی شده و برخی چهره‌های سیاسی پاکستان معتقدند نواز شریف قصد دارد با جلب حمایت آل سعود مقدمات برگزاری یک اعتراض گسترده را فراهم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نواز شریف مهره عربستان زمان مشرف هم در عربستان بودبعید نیست عربستان بخواد از ناآرامیهای ایران با استفاده از نوازشریف استفاده کنه تا ایران و سوریه کنه