شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

حمله مردم سلیمانیه به دفاتر حزب بارزانی

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 574453
مردم خشمگین سلیمانیه که از سیاست‌های ناکارآمد و فساد گسترده خانواده بارزانی در اربیل به ستوه آمده‌اند، به دفاتر حزب وی در سلیمانیه حمله کردند.
حمله مردم سلیمانیه به دفاتر حزب بارزانی
به گزارش جهان نيوز، مردم خشمگین سلیمانیه که از سیاست‌های ناکارآمد و فساد گسترده خانواده بارزانی در اربیل به ستوه آمده‌اند، به دفاتر حزب وی در سلیمانیه حمله کردند.

به گزارش شاهدان محلی مردم خشمگین دفاتر پنج حزب اصلی کردها را در شهر بیره مکرون در استان سلیمانیه به آتش کشیدند. این پنج حزب عبارتند از الدیمقراطی، والاتحاد الوطنی، والتغییر، والجماعة الإسلامیة، والاتحاد الإسلامی.

هنوز تظاهرات و اعتراضات در شهرهای مختلف استان سلیمانیه ادامه دارد و معلوم نیست چه زمانی به پایان برسد! علاوه بر شهرهای استان سلیمانیه، بسیاری از شهرهای اقلیم شمال عراق امروز شاهد تظاهرات گسترده مردمی علیه فساد سران اربیل بوده است.

معترضان خواهان دخالت دولت مرکزی (بغداد) و نخست‌وزیر برای برکناری مسعود بارزانی و مقابله با فساد سیستماتیک اقلیم شمال عراق هستند.

منبع:اعلام الحربی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *