دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
۱۶

پدیده "دم درآوردن"بر اثر محصولات تراریخته +عکس

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 573823
برخی از عوارض مصرف "محصولات تراریخته" خود را به‌صورت اختلالات ژنتیکی و اختلال در رشد نابهنجار اعضای بدن نشان می‌دهد؛ طی سالیان اخیر، پدیده "دم درآوردن" در محدوده شبه قاره هند که سالهات به کشت و مصرف محصولات تراریخته بسیار فراوان شده است.
پدیده "دم درآوردن"بر اثر محصولات تراریخته +عکس
به گزارش جهان نيوز، طی سالیان اخیر، جریانی در پی کاشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان بوده است و متاسفانه این جریان در بدنه دولت نیز نفوذ کرده‌‌اند.افراد و مسئولانی که امروز به‌عنوان چهره‌های اصلی حامی کشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان شناخته می‌شوند تا به امروز به شگردها، لطایف‌الحیل و دروغهای مختلفی برای القای بی‌خطر بودن تولید و مصرف محصولات تراریخته متوسل شده‌اند در حالی کشت و مصرف این محصولات می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند.

تا به امروز مستندات متقنی در قالب تحقیقات مختلف منتشر شده مبنی بر اینکه محصولات تراریخته از عوامل اصلی شیوع سرطان و بیماری‌های گوارشی و کبدی است؛ اگر مردم از زیانهای مصرف محصولات تراریخته آگاه نشوند در سالهای آینده با افزایش انواع سرطان، بیماری کبدی، کلیوی، گوارشی روبه‌رو می‌شویم کما اینکه امروزه و پس از سالها کشت و مصرف این محصولات در برخی کشورها، عوارض این محصولات با افزایش تساعدی سرطان و بیماریهای رنگارنگ و عجیب در حال نمایان شدن است.

برخی از عوارض مصرف طولانی مدت محصولات دستکاری شده ژنتیکی، خود را به صورت اختلالات ژنتیکی و اختلال در رشد نابهنجار اعضا و جوارح بدن نشان می‌دهد که در ادامه به یک نمونه از این اختلالات ژنتیکی بر اثر مصرف محصولات تراریخته اشاره شده است.

طی سالیان اخیر، پدیده "دم درآوردن" در محدوده شبه قاره هند که سالهات به کشت و مصرف محصولات تراریخته از جمله پنبه و سویای تراریخته مبادرت داردند، بسیار فراوان شده است:
 


برخی کارشناسان امر معتقدند با دستکاری ژنتیکی محصولات کشاورزی و ترکیب ژن گیاهان خوراکی با حیوانات، بروز چنین پدیده‌هایی، قابل پیش بینی بوده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولین ما که بدون این حرفا دم در آوردند
شاید هم یک عمره پشت پرده میوه و سبزی تراریخته میخورند
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم جهان
خبر دست اول یعنی این
چقدر خندیدیم گرونی ها یادمون رفته چند لحظه
Iran, Islamic Republic of
چی میگی بابا

از مشاهده تناقض رفتار و گفتار مسئولین شاخ درآوردیم تا الان

همین مونده دم هم در بیاریم
اين گونه اخبار , گريه داره نه خنده. گريه آن هم وقتي بيشتر و سوزناكتره كه مي بينيم و مي شنويم كه حاميان سرسخت ورود و كشت و تكثير محصولات تراريخته و دستكاري شده گياهي و حيواني در ايران, مسئولين رده بالاي دولتي اند نه تجار و دلالان اقتصادي!
Iran, Islamic Republic of
البته مردم ما مدت هاست که از دست آمارهای دروغ و حرف های کذایی مسئولین دولتی، شاخ درآورده اند. دم خیلی مهم نیست چون زیرلباس میشه پنهان کرد اما شاخ را چکار کنیم.
Iran, Islamic Republic of
من هم از شنیدن یک سری چیزها حسابی شاخ درآوردم. دم که چیزی نیست.
احمد شفیعی
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها جنبه تبلیغاتی دارد و پایه علمی مدترد. مثل این که گفته شود ما چون گوشت گاو میخوریم سبیه گاو شویم. انتقال ژن به انسان نیست بلکه مصرف محصول نهایی به صورت خوراکی است!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یه کمی مطالعه کنی تاثیر تراریخته روی ژن هارا خواهی فهمید.....شیطان در قرآن هم آمده قسم می خورد که در طبیعت وخلقت تغییر بدهد.تغییر ژنتیک یکی شه !
Iran, Islamic Republic of
اگر یه سری خصوصیات بد و خوب از طریق تغذیه به انسان منتقل نمیشه پس چرا در اسلام غذاهای حلال و حرام داریم؟؟؟!!! به هر شکلی هم که دربیان (به قول شما محصول نهایی) باز هم تغییری در حلال و حرامشون به وجود نمیاد
عامل نارنجی
Iran, Islamic Republic of
چیزی که می خورید جذب بدن شما میشه و در بدن مؤثر است

اگر در مورد عامل نارنجی که آمریکا در ویتنام استفاده کرد مطالعه بفرمایید می بینید جذب این ماده چه فاجعه انسانی حتی برای سربازهای خودشون به همراه داشته

برخی مواد در نسل نیز تأثیر میذاره
Germany
درکشور هند از قدیم الایام زاد و ولد های عجیبی مشاهده شده است از نوزاد تک چشم تا چند چشم علتش هم تداخلات ژنی مردم این کشور بوده هست و هیچ ربطی به تراریخته ندارد
Iran, Islamic Republic of
تساعدی
به تصاعدی اصلاح شود
Iran, Islamic Republic of
اگه تراریخته سود و پول توش باشه، دم درآوردن که دیگه اشکالی نداره.
یه دم که دیگه این حرفارو نداره!!!!!!!!!!!!!
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
یعنی بالاخره آدم برای هر چیزی یک منبع درست و درمان باید داشته باشه. جهان نیوز ادعای شما رو کجا ثابت کردن؟!!
Iran, Islamic Republic of
شما با كدوم سند ردش ميكنيد؟
اینا واقعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!