پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
سردار آسودی:

آمریکایی‌ها از محور مقاومت شکست خوردند

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 567408
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه گفت: آمریکایی‌ها با وجود اینکه همه امکانات خود را بکار بردند از محور مقاومت شکست خوردند.
آمریکایی‌ها از محور مقاومت شکست خوردند
به گزارش جهان نيوز، سردار محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره نکات مهم پیام سرلشکر سلیمانی به فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: در درجه اول سرلشکر سلیمانی قصد داشت با صدور این پیام دل نایب امام زمان (عج) را شاد کند و به ایشان اعلام نماید که وظیفه محوله را به خوبی انجام دادند و آماده انجام مأموریت‌های بعدی نیز هست.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: از سوی دیگر  سرلشکر سلیمانی به استکبار جهانی، آمریکایی‌ها ، صهیونیست‌ها و حامیان منطقه داعش اعلام می‌کند،  فرماندهی معظم کل قوا محور همه پیروزی‌ها در منطقه هستند.

وی تصریح کرد: تمام مردم باید حواس خود را روی ولایت و رهبری متمرکز کنند و همگی باید ولایت‌محور باشیم؛ چرا که این موضوع یکی از رموز موفقیت و پایداری ملت است.
سردار آسودی با بیان اینکه ما می‌توانیم حول محور ولایت، مقاومت کنیم، گفت: ما با این حرکت می‌توانیم پیروز باشیم و بر سختی‌ها فائق آییم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل گروه تروریستی داعش، جنگ روانی بود، بیان داشت: پیام نامه سرلشکر سلیمانی این است که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند با وجود اینکه همه تلاش‌ها و امکانات خود را بکار بستند، باز هم از محور مقاومت شکست خوردند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها جنگ نیابتی را در منطقه به راه انداختند تا بتوانند جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را شکست دهند، اما دیدند که نمی‌توانند و باید از این شکست درس بگیرند.

سرار آسودی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نباید شیطنت کنند، ادامه داد: جنگ نیابتی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه به وجود آوردند پس از حملات مستقیم آنها بزرگترین و قدرتمندترین جنگی بود که مشتی انسان بی‌منطق و بی دین را وارد میدان کردند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: پیام نامه فرمانده سپاه قدس این است که جبهه مقاومت بر شما پیروز شده و اگر باز هم بخواهند اقدامی انجام دهند، غیر از شکست هیچ چیز دیگری نصیبشان نخواهد شد.
وی  با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل استکبار، صهیونیست‌ها، وهابی‌ها و تکفیری‌ها به نتیجه رسیده و این موضوع رمز موفقیت بزرگی است، خاطرنشان کرد: این ایستادگی و مقاومت حول محور ولایت به دست آمده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *