پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱
۷

واکنش مهدوی‌کیا به تصویرش روی بیلبوردهای شهر

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 561531
مهدی مهدوی‌کیا در یک تبلیغات تجاری شرکت کرده است.
واکنش مهدوی‌کیا به تصویرش روی بیلبوردهای شهر
به گزارش جهان نيوز، این روزها در سطح شهر تابلوهای تبلیغاتی دیده می شود، تابلوهایی که تصویری از مهدی مهدوی کیا چهره محبوب فوتبال ایران روی آن دیده می شود. مهدی اما در آلمان است و وقتی از او در این باره می پرسیم پاسخ می دهد: «بله، این تابلوها برای کار تبلیغاتی است و من با شرکت مذکور قرارداد دو ساله بسته ام.»

ظاهرا میل شرکت های تبلیغاتی به ستاره های پرسپولیس برای قراردادهای تبلیغاتی زیاد است چراکه عابدزاده و کریم باقری هم به تازگی چنین قراردادی امضا کرده اند.

منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


amir
Iran, Islamic Republic of
چرا از لفظ "چهره محبوب" برای ایشون استفاده میکنید؟؟؟
دفاع احمقانه این آقا رو از شجاعی و حاج صفی در بازی با رژیم اشغالگر قدس فراموش کردین؟!
Iran, Islamic Republic of
شخصیت سازی نکید بعدا می مانید در بساط اینها
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه خبر به شدت زردی!!!!!!
Romania
به فاصله چند روز، دو شخصیت مشهور ، در دو حوزه متفاوت از هم (سینما و ورزش) پُستهایی را به اشتراک گذاشتند که به نظرم کاملا منشا خیر و نشانه خوبی برای جامعه ماست.

یکی فرق جملات قصار کوروش_کبیر با بیانات امام علی(ع) و شکسپیر را نمیداند و ... خود را جار میزند.

دیگری هم برای گربه خود عزا میگیرد و زندگی بعد از گربه اش را غیرممکن میداند.

خب جامعه ما باید اینها را بشناسد، وقتی این جماعت مشهور جای نخبگان و افراد اثرگذار را در جریانسازی تسخیر کرده اند، بهتر است این چهره نمایان شود.

ما باید یاد بگیریم، هرکس در تخصص خودش حرف بزند و به اندازه تخصصش برای جامعه نسخه بچیند.

فوتبالیست تخصص و حرفه ی مشخصی دارد و هنرمند هم همچنین. اما متاسفانه در کشور ما این اقشار بدلیل شهرت و محبوبیت به این نتیجه رسیده اند که میتوانند برای مردم سبک_زندگی بسازند.
اینکه این جماعت این چنین آشکار نداشته ها و کمبودهایشان را فریاد میزنند، منشا خیر است تا جامعه آنها را در حد همان جایگاهی که دارند بشناسند نه بالاتر.

((انقدر به این جماعت بازیگر و هنرپیشه بها دادیم که تهش شد خودشیفتگی بی نظیری که در مصاحبه حسام نواب صفوی با تی وی پلاس ازش دیدیم ان شاءالله دست از فوتبالیست و بازیگر سالاری برداریم ))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاملا با نظر شما موافقم. این افراد فقط و فقط مشهور هستند.
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
این افراد فقط سلبریتی هستند. در مقایسه با افراد ارزشی و نخبه جایگاهی ندارند ولی بدلیل بزرگ نمایی سایت ها و خود بزرگ بینی خودشان دچار توهم می شوند و بجای افراد با سواد و متخصص اظهار نظر می کنند.