پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

مهدوی‌کیا:وظیفه صحبت از اختلافات را ندارم

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 413337
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از اختلافات فعلی در فوتبال دور هستم، گفت: وظیفه صحبت در مورد این اختلافات را ندارم و فقط امیدوارم با بازگشت آرامش به فوتبال کشور زمینه موفقیت‌های بیشتر در این رشته فراهم شود.
به گزارش جهان، مهدی مهدوی‌کیا که با هدف حضور در یادواره شهدای روستای زائر عباسی شهرستان دشتی به استان بوشهر سفر کرده بود در گفت‌وگو با فارس در بوشهر اظهار کرد: چند سال متوالی به این یادواره دعوت می‌شدم تا اینکه امسال توانستم سعادت حضور در یادواره شهدای والا مقام این روستا را پیدا کنم.

وی ادامه داد: فوتبال جنوب به ویژه استان بوشهر سرشار از استعدادهای فراوانی است که شکوفایی آنها می‌تواند رونق دوچندان در فوتبال کشور ایجاد کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بیان داشت: با همکاری علی دوستی‌مهر و همچنین آموزش و پرورش از بین دانش‌آموزان رده‌های سنی ۱۱، ۱۲ و ۱۳ نخبه‌های ورزش فوتبال را شناسایی کردیم که در نهایت ۲۵ بازیکن انتخاب شدند و معین رضایی از استان بوشهر نیز جز ۲۵ نفر لیست نهایی است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: قصد داریم با همکاری آموزش و پرورش شرایط را برای گسترش زیرساخت‌های فوتبال در کشور آماده و با تقویت فوتبال پایه استعدادهای بیشتری را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

مهدوی‌کیا با اشاره به مهدی طارمی بازیکن بوشهری پرسپولیس که شماره سابق خودش را در این تیم می‌پوشد، گفت: مهدی طارمی بازیکن بسیار خوب و خوش آتیه‌ای است و قطعا با ادامه روند کنونی به بازیکنی بزرگ در فوتبال کشور تبدیل خواهد شد.

وی با تمجید از هیئت فوتبال استان بوشهری برای بها دادن به فوتبال پایه بیان کرد: اگر در همه استان‌ها شرایط بدین نحو باشد شرایط لازم برای پیشرفت مناسب فوتبال در کشور فراهم شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط با اختلافات کارلوس کی‌روش، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان کشور ابراز کرد: از اختلاف آنها دورم و وظیفه صحبت درباره اختلاف آنها را ندارم ولی فقط امیدوارم آرامش به فوتبال کشور بازگردد و در سایه این آرامش به موفقیت‌های هرچه بیشتر فوتبال در کشور کمک شود.

وی در پایان با تبریک سال نو به مردم استان بوشهر بیان کرد: سالی سرشار از صحت و سلامتی را برای مردم کشور بویژه مردم استان بوشهر آرزو دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *