شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
کورش زارعی:

«جایزه نوبل» بازی قدرت‌طلبان جهان است

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 560383
مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: تمام این جریانات، تشریفاتی و بازی با کلمات است؛ اینها بازیهایی است که صهیونیستها و قدرت‌طلبان جهان به راه می‌اندازند تا برای خودشان یک لباس زیبا بدوزند.
«جایزه نوبل» بازی قدرت‌طلبان جهان است
به گزارش جهان نيوز؛ کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره نمایشگاه عکس «مرز تنهایی» گفت: این عکسها به خوبی گویای رخدادهای فاجعه‌ای آمیزی که در میانمار اتفاق افتاده هستند و هر انسان آزاده و عدالتخواهی با دیدن این عکسها متوجه می‌شود که فاجعه چقدر عمیق بوده است هرچند که در اینجا فقط بخشی از فجایع میانمار به تصویر کشیده شده است.
 
وی ادامه داد: کسانی که ادعای آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی دارند و دیگران را متهم به تروریست‌بودن می‌کنند؛ اکنون می‌بینیم که خودشان از همه تروریست‌تر و ناقض حقوق بشر هستند و به فجایع بشری در دنیا دامن می‌زنند؛ جای تأسف است که چنین کسانی این فاجعه را در میانمار رقم زدند و چه بلاهایی بر سر مردم مظلوم میانمار آوردند.
 
زارعی با بیان اینکه هنرمندان متعهد داخلی و خارجی باید به چنین اتفاقاتی واکنش نشان دهند؛ گفت: هرچند که این واکنشها برای آن جنایتکاران بشری اهمیتی نداشته باشد اما همین که اعتراض ما به گوش مردم دنیا برسد شاید در آینده نتایجی را حاصل کند.
 
وی یادآور شد: فاجعه‌بارتر از این جنایات آن است که به کسی که در رأس این رژیم جنایتکار است نشان انسان‌دوستی نوبل را بدهند و این مسئله نشان‌دهنده این حقیقت است که تمام این جریانات، تشریفاتی و بازی با کلمات است؛ اینها بازیهایی است که صهیونیستها و قدرت‌طلبان جهان به راه می‌اندازند تا برای خودشان یک لباس زیبا بدوزند اما دیری نخواهد پایید که مردم آزادی‌خواه جهان متوجه می‌شوند که اینها چه جنایتکاران پست و رذلی هستند و چه بلاهایی بر سر جامعه بشریت می‌آورند و چه نسل‌کشی‌هایی را در دنیا راه می‌اندازند؛ در سوریه، یمن، بحرین، فلسطین، بوسنی و هرزگوین. اینها حتی به خودشان هم رحم نمی‌کنند و اگر لازم باشد برای تأمین منافعشان به ملت خودشان نیز خیانت و جنایت می‌کنند. اینها کسانی هستند که فقط به جایگاه بین المللی خودشان فکر می‌کنند و برای رسیدن به اهدافشان دست به هر جنایتی می‌زنند و این دون از شأن انسانیت است و حیف از اسم انسان که بر چنین کسانی گذاشته شود.
منبع:جام نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *