چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

توصیه هایی برای مقابله با اقدامات ترامپ

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب: 557217
برجام را در تبلیغات پایان یافته معرفی نکنیم ولی در داخل به اجماع برسیم که برجام تمام شده است پس باید بنای جدید در روابط خارجی به وجود اوریم .
توصیه هایی برای مقابله با اقدامات ترامپ
به گزارش جهان نيوز؛ دکتر سعدالله زارعی از تحلیلگران و کارشناسان سیاسی در مطلبی، توصیه هایی را به منظور مقابله با اقدامات ترامپ، به گروهها و جناحهای سیاسی، مدیران و مسولین کشور نموده است:
 
سلام دوستان به نظر من در همه شرایط بخصوص در شرایط فعلی ، ایران و ایرانیان باید با اتخاذ سیاست های زیر ، به مصاف امریکا بروند :

۱ - از آنجا که یکی از اهداف اصلی امریکا ایجاد شکاف در جامعه ایرانی برای پذیرش تحمیل های بعدی است ، خود انتقادی را به زمان دیگری موکول کرده و نشان دهند که تهدید جدید ان ها را همبسته تر کرده است . در این بین اصولگرایان باید بیش از طیف های دیگر خویشتندار باشند و البته مقامات ارشد کشور نیز از هر بحثی که سبب اشتغال ذهنی مردم و تنش می شود خودداری کنند .
۲ - امریکا همانطور که از لابلای عبارات ترامپ هم بر می اید ، بخاطر اقتدار منطقه ای ایران و نقش ممتازی که سپاه در آن ایفا کرده ، از جمهوری اسلامی عصبانی است ؛ پس بدون سر وصدای غیر ضروری همین روش را ادامه دهیم که این بهترین تلافی است . نباید گمان کنیم که کوتاه امدن راه حل است . درس برجام این است که کوتاه امدن برای ملتی که می خواهد روی پای خود بایستد ، راه حل نیست .
۳ - از انچه علیه ایران و علیه سپاه به عنوان نهادی قانونی انجام شده به عنوان مقدمه رویه ای جهانی برای مقابله با ملت ها و ارتش هایشان سلاحی بسازیم و ملت ها و دولت ها را به ان مجهز کنیم یعنی مخالفت با اقدام امریکا علیه ایران و سپاه را تبدیل به موجی جهانی کنیم
۴ - برجام را در تبلیغات پایان یافته معرفی نکنیم ولی در داخل به اجماع برسیم که برجام تمام شده است پس باید بنای جدید در روابط خارجی به وجود اوریم .
۵ - واقعیت اقتصادی کشور را برای مردم توضیح دهیم و ادبیات رسمی را با ان تطبیق دهیم تا مردم همراهی بیشتری با مسیولان داشته باشند . ادبیات متمایزی که رییس جمهور در سازمان ملل بگوید ما بالاترین رشد اقتصادی جهانی را داریم و دو هفته بعد سخنگوی دولت بگوید پولی برای خرید محصولات کشاورزی نداریم را کنار بگذاریم .
۶ - پایه های داخلی اقتصاد کشور را با انضباط بیشتر اقتصادی تقویت کنیم و جلو ویژه خواری ها را بطور جدی بگیریم تا هم هزینه جاری مان کاهش یابد و هم تحمل سختی برای مردم توجیه پذیر باشد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *