جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۰
۲

هفت پیام تشییع شهید حججی

پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۷
کد مطلب: 553038
این حرف‌ها که دوران جهاد و شهادت گذشته است و در زندگی مدرن امروز نباید حرف از ارزش‌ها و ایدئولوژی زد، نیز به طاق کوبیده شد. به قول رهبر انقلاب «خداوند شهید حججی را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد».
هفت پیام تشییع شهید حججی
گروه سیاسی جهان نيوز، ابراهیم رضایی: تهران حداقل در سال‌های اخیر جمعیتی به عظمت تشییع‌کنندگان شهید سرافراز محسن حججی به خود ندیده بود.

مراسم بی‌نظیر تشییع شهید مطهر مدافع حرم پیام‌های بسیاری دارد از جمله:

1.انقلاب زنده است و با اقتدار به راه پرافتخار خود در حمایت از مستضعفان و مبارزه با ظالمان و صهیونیسم ادامه می‌دهد.

2.نظام جمهوری اسلامی مردمی است. حضور پرشور تهرانی‌ها با تیپ‌های گوناگون در مراسم تشییع شهید
حججی بیانگر پشتیبانی آنها از نظام اسلامی است که سیاست‌‎هایش را در منطقه به ابرقدرت‌ها دیکته کرده است.

3.باطل بودن تبلیغات سنگین امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه (از بی بی سی و آمدنیوز گرفته تا دیگر بوق‌های تبلیغاتی غرب) مبنی بر اینکه مردم مخالف حمایت از مقاومت و حضور نظامی ایران در سوریه هستند، ثابت شد. بدرقه تاریخی شهید مدافع حرم بدخواهان را روسیاه کرد و نشان داد که مردم حامی سیاست‌های نظام در منطقه هستند.

4.این حرف‌ها که دوران جهاد و شهادت گذشته است و در زندگی مدرن امروز نباید حرف از ارزش‌ها و ایدئولوژی زد، نیز به طاق کوبیده شد. به قول رهبر انقلاب «خداوند شهید حججی را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد».

5.ادعاهایی از این قبیل که دین و ایمان مردم ضعیف شده و فساد جامعه را فرا گرفته، به ملت مومن ایران نمی‌چسبد. خیل جمعیتی که برای مشایعت شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) به میدان امام حسین (ع) و خیابان‌های اطراف آمده بودند (به اضافه سیلی که در مشهد و اصفهان به همین مناسبت به راه افتاد)، دیانت مردمی را نمایان کرد که به آل‌الله عشق می‌ورزند.

6.کار مخلصانه برای خدا جواب می‌دهد و بی‌مزد نمی‌ماند، ضمن اینکه مردم قدرِ قهرمانان خود را می‌دانند و میان خادمان و خائنان تفکیک قائلند.

7. وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ.

پ.ن: برنامه‌ریزی و اجرای این مراسم همچون مراسم تشییع شهدای غواص ضعیف بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیام های زیادی دیگه ای هم داره!! بیاد بیارید سخن شهید حججی که را که آرزو کرده بود خدایا شهادت من را بدون درد قرار مده!
این یعنی اینکه هرچقدر دشمن وقیح تر بشه و بیشتر بخواد با شکنجه و خباثت جامعه شیعه را بترسونه جوانان ما شجاع تر میشن و دیگه آرزوی شهادت نمیکنن بلکه آرزوش شهادت با درد خواهند داشت!!
این یعنی الگو.. یعنی تودهنی به دشمنان خبیث! این خودش هزار تا پیام داره!
Iran, Islamic Republic of
تاکور شود هرآنکه نتواند دید؛انشاالله.