کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفت پیام تشییع شهید حججی

6 مهر 1396 ساعت 6:17

این حرف‌ها که دوران جهاد و شهادت گذشته است و در زندگی مدرن امروز نباید حرف از ارزش‌ها و ایدئولوژی زد، نیز به طاق کوبیده شد. به قول رهبر انقلاب «خداوند شهید حججی را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد».


گروه سیاسی جهان نیوز، ابراهیم رضایی: تهران حداقل در سال‌های اخیر جمعیتی به عظمت تشییع‌کنندگان شهید سرافراز محسن حججی به خود ندیده بود.

مراسم بی‌نظیر تشییع شهید مطهر مدافع حرم پیام‌های بسیاری دارد از جمله:

1.انقلاب زنده است و با اقتدار به راه پرافتخار خود در حمایت از مستضعفان و مبارزه با ظالمان و صهیونیسم ادامه می‌دهد.

2.نظام جمهوری اسلامی مردمی است. حضور پرشور تهرانی‌ها با تیپ‌های گوناگون در مراسم تشییع شهید
حججی بیانگر پشتیبانی آنها از نظام اسلامی است که سیاست‌‎هایش را در منطقه به ابرقدرت‌ها دیکته کرده است.

3.باطل بودن تبلیغات سنگین امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه (از بی بی سی و آمدنیوز گرفته تا دیگر بوق‌های تبلیغاتی غرب) مبنی بر اینکه مردم مخالف حمایت از مقاومت و حضور نظامی ایران در سوریه هستند، ثابت شد. بدرقه تاریخی شهید مدافع حرم بدخواهان را روسیاه کرد و نشان داد که مردم حامی سیاست‌های نظام در منطقه هستند.

4.این حرف‌ها که دوران جهاد و شهادت گذشته است و در زندگی مدرن امروز نباید حرف از ارزش‌ها و ایدئولوژی زد، نیز به طاق کوبیده شد. به قول رهبر انقلاب «خداوند شهید حججی را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد».

5.ادعاهایی از این قبیل که دین و ایمان مردم ضعیف شده و فساد جامعه را فرا گرفته، به ملت مومن ایران نمی‌چسبد. خیل جمعیتی که برای مشایعت شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) به میدان امام حسین (ع) و خیابان‌های اطراف آمده بودند (به اضافه سیلی که در مشهد و اصفهان به همین مناسبت به راه افتاد)، دیانت مردمی را نمایان کرد که به آل‌الله عشق می‌ورزند.

6.کار مخلصانه برای خدا جواب می‌دهد و بی‌مزد نمی‌ماند، ضمن اینکه مردم قدرِ قهرمانان خود را می‌دانند و میان خادمان و خائنان تفکیک قائلند.

7. وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ.

پ.ن: برنامه‌ریزی و اجرای این مراسم همچون مراسم تشییع شهدای غواص ضعیف بود.

 


کد مطلب: 553038

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/553038/هفت-پیام-تشییع-شهید-حججی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com