يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کارنامه‌ روحانی به‌ پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 552078
گفتنی است دولت دوازدهم برآمده از دولت یازدهم است و ترکیب کابینه با اندکی تغییر که تعیین‌کننده به نظر نمی‌رسد همان ترکیب قبلی است. ۱۱ تن از وزرای کابینه جدید، در کابینه‌قبلی نیز حضور داشته‌اند، ۵ تن از وزرای جدید هم در کابینه قبلی معاون وزیر بوده‌اند و طبیعی است که در جایگاه وزارت نیز ادامه‌دهنده مواضع و عملکرد وزیری باشند که در دولت قبلی معاون او بوده‌اند. ۲ سرپرست که برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم انتخاب شده‌اند نیز به ترتیب، قائم‌مقام و معاون وزیران نیرو و علوم دولت یازدهم بوده‌اند.
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالله ناصری از فعالین اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه ایران گفت:

«اصلاح‌طلبان می‌گویند که قسمت اصلی کارنامه آقای روحانی به پای این جریان نوشته خواهد شد و تقریباً ارزیابی درستی است».

«علی تاجرنیا»‌ از نمایندگان مستعفی مجلس ششم و از فعالان ستادی اصلاح‌طلب چندی پیش در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته بود:

«به صورت طبیعی حمایت اصلاح‌طلبان در شرایط کنونی و در دوسال آینده ادامه خواهد داشت. با این وجود پس از دو سال و در نیمه پایانی دولت همراهی نقادانه اصلاح‌طلبان با دولت آغاز می‌شود و کم‌کم به سمت نقدهای جدی‌تری پیش خواهد رفت».

گفتنی است دولت دوازدهم برآمده از دولت یازدهم است و ترکیب کابینه با اندکی تغییر که تعیین‌کننده به نظر نمی‌رسد همان ترکیب قبلی است. ۱۱ تن از وزرای کابینه جدید، در کابینه‌قبلی نیز حضور داشته‌اند، ۵ تن از وزرای جدید هم در کابینه قبلی معاون وزیر بوده‌اند و طبیعی است که در جایگاه وزارت نیز  ادامه‌دهنده مواضع و عملکرد وزیری باشند که در دولت قبلی معاون او بوده‌اند. ۲ سرپرست که برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم انتخاب شده‌اند نیز به ترتیب، قائم‌مقام و معاون وزیران نیرو و علوم دولت یازدهم بوده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *