سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۲
۵

«شارلی ابدو» باز هم به اسلام توهین کرد

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 544034
هجونامه فرانسوی زبان شارلی ابدو باز هم در اقدامی اسلام ستیزانه، خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.
«شارلی ابدو» باز هم به اسلام توهین کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از الجزیره، هجونامه فرانسوی زبان «شارلی ابدو» حمله تروریستی که یک هفته پیش در شهر «بارسلونا» اسپانیا رخ داد را دستاویزی برای توهین دوباره به اسلام قرار داد.

بر جلد تازه ترین نسخه از این هفته نامه کاریکاتوری درج شده که تصویر خونین ۲ مرد را که با اصابت خودرو به زمین افتاده اند، نشان می دهد.

در بالای این تصویر عبارت «اسلام دین صلح» و در پایین این تصویر هم عبارت «برای همیشه» به چشم می خورد.
گفتنی است در حمله هفته پیش بارسلونا، راننده یک دستگاه خودرو وَن با حمله به افرادی که در یکی از شلوغ ترین بلوارهای شهر تردد می کردند؛ ۱۳ نفر را کشته و حدود ۱۰۰ نفر را زخمی کرد.

از هم اکنون اعتراضات به اقدام شارلی ابدو در شبکه های اجتماعی آغاز شده و حتی «استفان لو فل» سخنگوی سابق دولت پاریس آن را اقدامی خطرناک و نسنجیده عنوان کرده است.

شارلی ابدو در سال میلادی ۲۰۱۵، از بابت توهین به مقدسات اسلام، مورد حمله قرار گرفت که در جریان آن ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسام الدین
Iran, Islamic Republic of
چند روز پیش مجری شبکه پرس تی وی از کم کاری رسانه های جهان اسلام خصوصا ایران در مقابل هجمه های اسلام ستیزی رسانه های غربی گلایه میکرد. و واقعا هم همینطوره. ما تا به کی باید در مورد مظلومیت مردم یمن سکوت کنیم تا مبادا به مزاج غربی ها خوش نیاد و برجام لغو بشه؟؟!!! آیا رسالت انقلاب اسلامی ملت ایران این بود؟
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر غرب وحشی و پیروان حماقت مدرن
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
السلام عليك يا رسول الله. اي رسول خدا، شرمنده ايم كه خود را مسلمان مي ناميم اما براي دفاع از دين خدا كاري نمي كنيم، براي دفاع از رسول خدا(ص) اقدامي نمي كنيم و حتي حرفي نمي زنيم و اعتراضي نمي كنيم. به احكام دين خدا عمل نمي كنيم. در مقابل ظالم نمي ايستيم. دروغ مي گوييم. تهمت مي زنيم. غيبت مي كنيم. به دنبال علم نيستيم. با يكديگر مهربان نيستيم. در معاملات انصاف نداريم و در حال كلاه گذاشتن بر سر ملت هستيم. رشوه مي دهيم و رشوه مي گيريم. در وقت كار، از زمان كار دزدي مي كنيم. خيانت مي كنيم. در روز قيامت چه جوابي براي رسول الله داريم؟؟؟
خدايا به ما رحم كن و ما را از خواب غفلت بيدار كن
Iran, Islamic Republic of
داعش را برای همین سواستفاده ها ساخته اند
Iran, Islamic Republic of
اعلب این تروریستها تربیت یافته فرهنگ و آموزش غربی خودشان هستند و ارتباط کمتری به به پرورش یافتگان در جوامع اسلامی دارند.