چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
تربتی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

هیچگونه بحران امنیتی در ۴ سال گذشته نداشته‌ایم

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 542499
نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: رحمانی در حوزه امنیتی توانسته با اولویت‌دادن به اصل پیشگیری از بسیاری از رخدادهای ضد امنیتی پیشگیری کند.
هیچگونه بحران امنیتی در ۴ سال گذشته نداشته‌ایم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: وزارت کشور یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها از حیث ماموریتها و وظایف است. بنابراین مسئولیت این وزارتخانه حساس باید به کسی داده شود که از لحاظ شخصیتی تخصص و برنامه از بالاترین ویژگیها برخوردار باشد.

وی افزود: دکتر رحمانی فردی توانمند است و شناخت بنده از ایشان شناختی از روی خواندن رزومه کاری او نیست، بلکه مبتنی بر شناخت حدود 30 ساله ایشان است.دکتر رحمانی شخصی متدین، مورد وثوق و دارای دکترای تخصصی در رشته‌ای مرتبط و از دانشگاهی معتبر است و از نظر سوابق اجرایی توفیق داشته تاکنون 20 جایگاه مدیریتی را تجربه نماید.

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به برخی سوابق مدیریتی رحمانی فضلی تصریح کرد: از جمله این سوابق می‌توان به مدیریت ایشان در صدا و سیما، دیوان محاسبات، نمایندگی مجلس در دوره چهارم اشاره کرد که این سوابق می‌تواند چراغ راه مطمئنی برای نمایندگان به منظور دادن رای اعتماد به او باشد.

تربتی‌نژاد گفت: ایشان در حوزه امنیتی توانسته با اولویت‌دادن به اصل پیشگیری از بسیاری از رخدادهای ضد امنیتی پیشگیری کند به طوری که در این چهار سال هیچگونه بحران امنیتی متوجه کشور نشده است. همچنین در دوران ایشان امنیت گردشگران به شکل چشمگیری افزایش یافت. او توانست در دولت یازدهم پوشش حفاظتی 6 هزار کیلومتری مرز خاکی و 2500 کیلومتری مرز آبی را تامین کند.

وی ادامه داد: در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و صیانت از حقوق شهروندی توانست با موفقیت عمل کند. همچنین در حوزه عمرانی واقتصادی و موضوع حاشیه‌نشینی و وضعیت معیشتی مرزنشینان به توفیقات خوبی دست پیدا کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به برنامه‌های رحمانی فضلی برای تصدی وزارت کشور دولت دوازدهم اظهار داشت: برنامه ایشان با اسناد بالادستی مطابقت مطلوبی دارد که اعم این برنامه‌ها عبارت است از توجه به حقوق شهروندی، افزایش تعامل دولت با اقوام و احزاب، توجه به تشکل‌های مردمی و احترام به کرامت اقوام ایرانی، ارتقای نقش بانوان و جوانان در مدیریت کشور، توجه به رشد پایدار اقتصادی، مقاوم‌سازی تاسیسات زیربنایی و افزایش ضریب نفوذ بیمه حوادث از اعم برنامه‌های ایشان به شمار می‌آید.
تربتی‌نژاد گفت: در خاتمه امیدواریم با توجه به جایگاه حساس و مهم وزارت کشور و با توجه به عملکرد موفق این وزراتخانه در دولت یازدهم دکتر رحمانی بتواند سکاندار وزارتخانه کشور در دوره جدید باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *