پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

حبیبی: "تخریب سپاه" در شأن مسئولان نیست

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 532882
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه از سوی برخی مسولان علیه سپاه سخنان خوشایند دشمنان مطرح می‌شود، گفت: برخی با نیش و کنایه موضوع‌گیری ناصحیح و تهاجم‌آمیز درمقابل سپاه بیان می‌کنند.
حبیبی: "تخریب سپاه" در شأن مسئولان نیست

به گزارش جهان نيوز، محمدنبی حبیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماهیت حزب موتلفه، ماهیت اسلامی، سیاسی و فرهنگی است، اظهار داشت: در دوره 54 ساله حزب موتلفه مشخص شده که این حزب یک حزب دینی با اصول سیاسی در چارچوب دین مبین اسلام است.
وی با بیان اینکه عفاف و حجاب یک امر مهم و تاثیرگذاری در مصونیت داشتن آحاد جامعه از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: برای اجرایی‌شدن قانون عفاف و حجاب در کشور  برنامه‌هایی به این دولت‌ ارائه شده که باید دولت با جدیت وارد این عرصه شود.
دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه وظیفه 26 دستگاه برای اجرای قانون عفاف و حجاب تعیین شده است افزود: اگر در اجرای این قانون همگان همگام شوند و به وظایف عمل کنند شاهد پیشرفت فرهنگ عفاف و حجاب و مصون‌ماندن جوانان و خانواده‌‌ها از این ترفند هستیم.
حبیبی، حجاب و عفاف را در عرصه اعتقادات دینی جامعه مهم دانست و تاکید کرد: با وجود اینکه 26 دستگاه وظیفه اجرای قانون عفاف و حجاب را دارند ولی متاسفانه تاکنون این قانون اجرا نشده است.
وی با اشاره به اینکه نهادهای مولد انقلاب با اراده نظام اسلامی شکل گرفته است، افزود: این نهادها ثابت کردند با توجه به ماهیت آنان یک وظیفه انقلابی در عرصه‌های مختلف بر‌عهده  دارند و رسالت خود را انجام می‌دهند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنانش با بیان اینکه تخریب نهادهای مولود انقلاب در شان مسئولان نیست، گفت: تخریب نهادهای مولود انقلاب اسلامی از جمله سپاه که پس از انقلاب شکل گرفته در شان مسئولان نیست.
حبیبی با بیان اینکه این نهادها از سوی نظام اسلامی وظیفه مشخصی برعهده آن‌ها گذاشته شده است، افزود: این نهادها وظایف خود را بر محور اساسنامه خود انجام می‌دهند.
وی، سپاه پاسداران را یکی از نهادهای مولود انقلاب دانست که در عرصه‌های مختلف ماموریت‌های گوناگونی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یک وظیفه نظامی را عهده‌دار بوده و در اساسنامه آن نیز دفاع از انقلاب اسلامی در ابعاد دیگر ماموریت‌هایی به آن  محول شده و جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این نکته که برخی مسئولان در مقابل سپاه با نیش و کنایه موضع‌گیری می‌کنند افزود: جای تعجب است که برخی با نیش و کنایه موضوع‌گیری ناصحیح و تهاجم‌آمیز درمقابل سپاه بیان می‌کنند.
وی با بیان اینکه سپاه جایگاه مهم و عظیمی در نظام دارد، افزود: در نگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری، ‌جایگاه و اهمیت سپاه مشخص است و نباید بی‌پروا آن را مورد هجمه قرار داد. نهادی مانند سپاه که در تامین امنیت کشور نقشی بی‌بدیل دارد شایسته نیست که از سوی برخی مسولان علیه این نهاد سخنان خوشایند دشمنان مطرح شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نیش‌ها و تهاجمات علیه نهادها به‌ویژه سپاه باید متوقف شود، تاکید کرد: امید است این کنایه‌ها و نیش‌ها علیه نهادهای انقلابی به‌ویژه سپاه متوقف شود چراکه تخریب نهادهای مولود انقلاب به ویژه سپاه پاسداران در شان مسئولان نیست.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *