پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۲
پس از خارج شدن از دسترس؛

صفحه میثم مطیعی در اینستاگرام بازگردانده شد + آدرس

پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 529982
صفحه «پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی» در اینستا گرام، پس از دو روز خارج شدن از دسترس، مجدد بازگردانده شد.
صفحه  میثم مطیعی در اینستاگرام بازگردانده شد + آدرس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، به همت و تلاش جمعی از فعالان سایبری و جوانان انقلابی، صفحه رسمی و معتبر «پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی» در اینستا گرام بازگردانده شد.

 طبق اعلام قبلی تمامی صفحاتی که تعدادی افراد سودجو به نام حاج میثم مطیعی ایجاد کرده اند غیررسمی بوده و تنها صفحه معتبر نشانی زیر می باشد:
instagram.com/MeysamMotiee

 صفحه رسمی متعلق به وبسایت مطیعی دو روز قبل در اقدامی عجیب از دسترس خارج شده بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
حالا خوبه فضای مجازیش را مجازات کردند وگرنه خدا نگه دارد خودش را
ّبیژن جعفری زاد
Iran, Islamic Republic of
سلام، آقای مطیعی رو در این سال ها با سروده ها و اشعار آنقلابیش به همراه سوز دردمندانه اما با صلابت صدایش که سعی نمود انقلاب ما را در این فضای مدار بسته ماس مدیا کنترل و هدایت شده از سوی صهیونیسم بین النلل - بی شک!- با انعکاس خواستگاه نگاه و تفکر انقلابی با بی پیرایگی و ظلم ستیز ی خاصش نشر و گسترش بدهد شناخته ایم. شاید این جوان و نخبه ی با سواد و تحصیلکرده و انقلابی بیش از کشورش در کشور های تحت تهاجم و جور و ظلم شناخته شده تر و محبوب باشد و چه یتیمان و مبارزانی که در عرصبه ی صبر و مبارزه از اشعار حماسی و مملو از امید و غیرت این جوان انقلابی ما درس صبر و مقاومت نگرفتند! حال آنکه او مانند رهبر خویش در وطن خویش مظلبوم حقگویی و بیداری اذهان قرار می گیرد. چه کسی وچود دارد که از محتوی اشعار جناب مطیعی آگاه نباشد و تک تک آن ابیات را تایید نکند؟