جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

لحظه های پایانی رمضان؛لحظه های توجه به خود

شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 529092
خوش به سعادت کسانی که در این لحظه های نورانی وآسمانی از لحظه به لحظه آن استفاده کنند.
لحظه های پایانی رمضان؛لحظه های توجه به خود

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام علی صابری در خصوص لحظه های آخر ماه رمضان گفت:باید تا می توانیم التماس امام زمان(عج) کنیم و تا می توانیم در خانه امام حسین(ع) را بزنیم. امام حسین پیش مادرش آبرومند است و حضرت زهرا(س) هم پیش خدای تبارک و تعالی شفاعت می کند. در زیارت عاشورا آمده است:« یا ابا عبدالله انی اتقرب الی الله و الی رسوله و الی امیرالمؤمنین و الی فاطمة و الی الحسن و الیک بموالاتک و بالبرائة ممن قاتلک و نصب لک الحرب.» اگر می خواهیدم توفیقاتمان افزون شود، امام حسین را رها نکنیم و از او بخواهیم که ما را با خدا آشتی دهد که « ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه ».

وی افزود: به طرفـة العینی این چند روز هم تمام می شود. اما خوش به سعادت کسانی که در این لحظه های نورانی وآ سمانی از لحظه به لحظه آن استفاده کنند. بدبخت ترین انسانها کسانی هستند که در ماه رمضان بخشیده نشوند.
حجت الاسلام صابری بیان کرد: به قلبمان و خودمان توجه بدهیم. ببینیم چه بودیم و چه هستیم چه می خواهیم باشیم. از ماه رمضان سال گذشته تا کنون چقدر فرق کردیم و چقدر به کمال انسانی که اولا و بالذات برای آن آفریده شدیم حرکت کردیم. چقدر به هدف نزدیک تر شدیم. اصلا آیا نزدیک تر شدیم یا دورتر؟ اگر دورتر شدیم استغفار کنیم و اگر نزدیک تر شدیم شکر کنیم که خدا این نزدیک شدن به درگاه خودش را از ما نگیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *