يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
کاپیتان صربستان:

معروف و موسوی را دوست دارم اما فقط موسوی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 526091
کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان گفت: موسوی هم‌سن من است، او پسر خوبی است و من او را به عنوان بهترین بازیکن ایران انتخاب می‌کنم.
معروف و موسوی را دوست دارم اما فقط موسوی

به گزارش جهان نيوز، مارکو پودروسکانن کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان یکی از بهترین بازیکنان این تیم مقابل تیم ایران بود. پودروسکانن که رکورد بیشترین بازی ملی را در کشورش دارد 29 ساله است و در حال حاضر هم در تم تیم پروجیا ایتالیا بازی می‌کند.  با او گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه آن را می‌خوانید.
 
* مقابل تیم ایران عملکرد خیلی خوبی داشتید. درباره این بازی صحبت کن.
 
بازی واقعاً خوبی بود چون بازی در این سالن کار آسانی نیست به خصوص بازی مقابل این تماشاگران که بهترین تماشاگران والیبال در دنیا هستند. ایران هم که تیم خیلی خوبی دارد و بابت این پیروزی خیلی خوشحالم. ما با این برد در جدول لیگ جهانی ثبات بیشتری پیدا کردیم و امیدواریم در بازی مقابل بلژیک بتوانیم پیروز شویم. اگر این تیم را هم شکست دهیم هر 3 مسابقه‌ای که در تهران برگزار کردیم را با برد پشت سر می‌گذاریم.
 
* جو سالن 12 هزار نفری آزادی چگونه بود؟
 
جو سالن آزادی هم عالی بود. این سومین بار است که ما در اینجا بازی می‌کنیم و هر بار که اینجا بازی کرده‌ایم، رفتار هواداران با ما بسیار خوب بوده است. به شخصه شباهت‌های زیادی بین فرهنگ خودمان و ایران می‌بینم و می‌خواهم از همین جا از همه ایرانی‌ها تشکر کنم.
 
* اتفاق تروریستی که در تهران رخ داد باعث تردید شما برای سفر به ایران نشد؟
 
از حادثه تروریستی اخیر تهران ناراحت شدم و برای مردم ایران دعا کردم. شرایط خیلی دشواری است و همیشه گفته‌ام که تروریست‌ها سیاست احمقانه‌ای دارند. ترور و هر چیزی که مربوط به آنها می‌شود، بدترین چیز در دنیاست، به همین خاطر برای مردم ایران دعا می‌کنم و از آنها می‌خواهم که قوی باشند. بدون شک مردم ایران کنار یکدیگر این مشکلات را حل خواهند کرد. ما می‌دانستیم که در ایران امنیت کامل وجود دارد و مشکلی از این بابت نداشتیم.
 
* بهترین بازیکن ایران در بازی مقابل تیم شما چه کسی بود؟
 
من بازی سعید معروف و موسوی را دوست دارم. موسوی هم‌سن من است، او پسر خوبی است و من او را انتخاب می‌کنم.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *