شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۷
۱۵
در پی انکار وزارت کشور صورت گرفت

فراخوان ستادهای مردمی رئیسی برای ارسال فیلم و عکس های مردمی از تخلفات انتخاباتی

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 522238
ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد با وجود ارائه هزاران گزارش مردمی و صدها فیلم و عکس و سند موجود مبنی بر تخلفات، مسئولان وزارت کشور این تخلفات را رد کرده‌اند.
فراخوان ستادهای مردمی رئیسی برای ارسال فیلم و عکس های مردمی از تخلفات انتخاباتی
به گزارش جهان نيوز، ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با وجود ارائه هزاران گزارش مردمی و صدها فیلم و عکس و سند موجود مبنی بر تخلفات، مسئولان وزارت کشور این تخلفات را رد کرده‌اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این تخلفات غالبا شامل کمبود تعرفه و مدیریت هدفمند توزیع تعرفه در شعبی است که تخمین بالا بودن رای سید ابراهیم رئیسی وجود داشته است.مسئولان وزارت کشور وجود این تخلف بزرگ را رد کرده و بارها مدعی شده اند که در کل کشور حتی یک مورد وجود نداشته که عملیات اخذ رای به دلیل نبود تعرفه متوقف شده باشد.

این اطلاعیه تاکید می کند: به همین منظور و برای تکمیل مستندات جهت ارائه به نهادهای قانونی، از رای دهندگانی که خود شاهد تخلف «نرساندن تعرفه به رای دهندگان» و یا هر تخلف دیگر بوده و هنوز فیلم، عکس و مستندات خود را ارائه نکرده اند دعوت می شود، با ضبط ویدئوی جدید از خود و قید استان وشهرستان و شماره یا محل شعبه و ساعت وقوع تخلف، موضوع را برای ثبت اعلام نموده و به شماره 09907619041 ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزارت کشور داره سنگ تموم میذاره تا حالا این همه تخلف. ونابسامانی وسو مدیریت در هیچ انتخاباتی از سوی وزارت کشور ندیده بودیم ما قاطعانه در پی احقاق حق خود توسط شورای نگهبانیم ادامه ی این روش اعتماد مردم به نظام رااز بین میبرد توروخدا اعتراض مردمی وقانونی خودرا به وزارت کشور از هرراه ممکن_تماس. نامه و. ا_اعلام کنید. این حداقل وظیفه انقلابی ماست به امید یاری خداوند اهل حق را
Iran, Islamic Republic of
آزادی بیان برای سلامت جامعه و جلوگیری از فساد مالی بسیار خوباست و یقینا اآدمهای متخلف در هر پست و مقامی باشند کم و کمتر میشوند.
Iran, Islamic Republic of
شما دنبال كش دادن اعلام نظر شوراي نگهبان و بي اعتبار كردن دولت مستقر هستيد و اين خدمت به دشمنان ايران و اسلام در اين برهه حساس سياست جهاني است و عنقريب دچار نهيب مقام معظم رهبري خواهيد شد .
سرور
Iran, Islamic Republic of
دولتی که توانايي برگزاری انتخابات را ندارد و به گفته خود دولتمردان 4 میلیون رای از مردم به دلیل سهل انگاری- بخوانید عامدانه- اخذ نشده است آیا اعتباری برای خود به جای گذاشته است.
کسی دنبال کش دادن موضوع نیست اما آیا شما فکر می کنید رای نگرفتن دولتی ها از مردم و نیز مهر نزدن تعرفه های رای گیری توسط وزارت کشور دولت مستقر آیا درجهت افزایش نسبت آرای روحانی بوده است یا کاهش آرای وی؟ اگر این دو موضوع دقیق بررسی شود شاید به این نتیجه برسیم که روحانی منتخب ملت نیست.وی با رادیکال کردن فضا و دادن شعارهای تند اما تکراری و بی مزه راه بجایی نخواهد برد.
خورشید شب
Iran, Islamic Republic of
فراخوان واسه چی واقعا شما خودتون رو زدین به کوجه علی چپ
انتخابات با 8 میلیون اختلاف تموم شد. رفت . من نمی دونم شما دنبال چی هستید.
Iran, Islamic Republic of
ما خودمون رو به کوچه علی چپ نزدیم. اونجا جا نداره چون روحانی و تیم جنگ روانی اش اونجا مستقر هستند. این همه شواهد را نمیبینید؟ اشکالی ندارد. شما ... و اختلاس ها و ناکارامدی را که ندیدید این هم کنار آنها
Iran, Islamic Republic of
8 میلیون رای فریب ودروغ وتخلف که مردم بی خبر ازپشت صحنه سیاست عمروعاصی را گمراه کرد
Iran, Islamic Republic of
صبر کن...
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد اخلاق
Iran, Islamic Republic of
نه خورشید شب محترم. تاصحت انتخابات معلوم نشه هیچی معلوم نیست. فعلا درحال بررسیست وهنوز تایید نشده.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش سال 88 ماهم فراخوان می دادیم ازتقلب و تخلفات بیشمارفیلم و عکس ارسال می کردندبه جهان نیوز
سرور
Iran, Islamic Republic of
شما هیچ مستندی نداشنید وگرنه.خودت میدانی
Iran, Islamic Republic of
سال 88 گفتیم بیایید شکایت کنید
گفتید باشه ........اما شکایت نکردید و رفتید مسجد آتش زدید، آشوب کردید
الان از چی می ترسید ؟ ما قبول داریم روحانی بیشتر رای آورده(چطوریش هم خودتون بهتر می دونید) ما دنبال مجازات سخت متخلفان انتخابات هستیم (منظورم کلیه مدیران خود فروخته دولتی در هر سطحی است) تا کسی دیگر به خاطر یک نفر دیگر اینجوری توی چاه نیفتد
اگر هم اشتباه می کنیم که رد خواهد شد
شما نگران نباش 4 سال عشق کنید با اخوان فریدون
Iran, Islamic Republic of
رهبر عزیز چندین بار فرمودن اگر سند دارید بیاورید ولی خبری نشد. ادعا و کذب محض بود.
Iran, Islamic Republic of
آقایان با این اقدامات وعدم تمکین به نتیجه انتخابات و اتهام تخلف وتقلب به نظام عملا آگاهانه یا ناخودآگاه فتته گران 88 را تطهیر و اتهام آنها را تایید می کنند.برادران آب به آسیاب دشمن نریزید .قبول کنید اقبال عمومی نسبت به شما وبرنامه هایتان کمتر بود همین.