پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رژیم غذایی ویژه بیل برای فینال لیگ قهرمانان

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 518745
مهاجم رئال ماردید برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا برنامه خاصی را دنبال می‌کند.
رژیم غذایی ویژه بیل برای فینال لیگ قهرمانان

به گزارش جهان نيوز، باشگاه رئال ماردید باور دارد گرت بیل می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف برسد. ۱۸ روز به این دیدار باقی مانده است اما این بازیکن ولزی هنوز به همراه تیم تمرین نمی‌کند. کادر فنی و پزشکی تیم مادریدی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا او بهبود یابد.
روزنامه میرور انگلیس از برنامه خاص بیل برای رسیدن به هدفش اشاره کرد. او ۶ بار در روز غذا می‌خورد. این رژیم را در گذشته برخی بازیکنان استفاده کردند اما ادامه آن برایشان سخت بوده است اما مهاجم ولزی خیلی خوب با آن کنار آمده است.
بازیکن شماره ۱۱ مادرید به علت مشکلات جسمانی در دیدار برابر بارسلونا در دقیقه ۳۹ مجبور شد زمین را ترک کند. با این حال او امیدوار است در فینال حضور داشته باشد. بیل در این‌باره گفت: در بهترین شرایط برای این دیدار آماده خواهم شد.
زین‌الدین زیدان (سرمربی رئال‌مادرید) نیز امیدوار به حضور مهاجم ولزی‌اش است. او در این رابطه اظهار کرد:‌ در سالن تمرین می‌کند ولی هر روز شرایطش بهتر از قبل می‌شود. باید منتظر بمانیم. او هنوز نتوانسته است با تیم تمرین کند. نمی‌دانم دقیقا چه زمانی ما را همراهی خواهد کرد. امیدوارم به زودی برگردد.
با این حال حضور بیل در فینال مشخص نیس چون در هفته‌های اخیر ایسکو درخشیده است و در صورت آماده شدن بیل، زیدان باید یکی از آنها را برای دیدار فینال انتخاب کند. او کار سختی خواهد داشت. در نظرسنجی اخیر نیز هواداران مادرید خواهان حضور ایسکو در ترکیب اصلی مادرید در فینال کاردیف شدند.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *