دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۲
۲۵

از کنایه‌به حاج‌قاسم تاحمله به‌قالیباف توسط هاشمی

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 516169
از کنایه‌به حاج‌قاسم تاحمله به‌قالیباف توسط هاشمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت روحانی که چندی قبل طی اظهاراتی در کنایه به حاج قاسم سلیمانی اظهاراتی را مطرح کرد و با انتقادات شدیدی نیز مواجه شد؛ به تازگی و ساعاتی قبل از پخش دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات، در مطلبی در کانال تلگرامی خود که با عنوان "دوستانه با محمدباقر قالیباف" منتشر شد، خطاب به شهردار تهران نوشت:

«برادر قالیباف! بار دیگر به میدان سیاست آمده‌اید؛ آن هم با ادبیات و رفتاری متفاوت. شیوه‌ای که در مرام اهل تقوی جایی ندارد و طعم تلخ خسارت‌های مادی و معنوی چنین رفتاری، نه برای ۸ سال، که به درازای یک تاریخ بر جانمان نشسته و سرمایه‌هایی ارزشمند را از کشور و مردم ربوده است. »

این وزیر کابینه در ادامه با پیش بینی ذلت دنیا و آخرت برای قالیباف نوشته است: چگونه در برابر چشمان مردم، رییس جمهور شرعی و قانونی کشور را که بعد از رهبری نماد اقتدار این ملت است، بی‌عقل و بی‌صداقت خطاب می‌کنید؟ و بسیاری مطالب دیگر که هنوز باورم نمی‌شود از شما شنیده‌ام!

چنین رفتاری برای کسب مقامی دنیوی اگر ذلت در دنیا نباشد (تجربه نشان داده که هست) قطعا ذلت در آخرت خواهد بود.

به گزارش ایرنا، قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از مطلب خود نیز آورده است: برادر عزیز! ای کاش لباس سیاست را جایگزین لباس خاکی جبهه نمی‌کردید...[1]

*حسن قاضی زاده هاشمی که چندی قبل به یکی از فرمانداران دولت لقب «بی‌شعور» داده و بعدا هم مجبور به عذرخواهی شد، چند ماه پیش از این نیز اظهاراتی را مطرح کرد که افکار عمومی آنها را توهین به سردار سلیمانی تلقی کرد.
این وزیر پرحاشیه دولتی در یک مراسم سخنرانی گفته بود: «در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار عَلَم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد؛ دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.»[2]

البته قاضی زاده هاشمی همچون ماجرای عذرخواهی از فرماندار دولت، ساعاتی پس از این صحبت ها نیز متنی را در عرض ارادت به ساحت مدافعان حرم منتشر و تلاش کرد تا نشان دهد که قصدی علیه مدافعان حرم نداشته است.

از همین روست که به نظر می رسد صحبت های او علیه سردار محمدباقر قالیباف! نیز نشأت گرفته از همان صحبت های قبلی باشد، با این تفاوت که هاشمی احساس کرده است حالا از اُتوریته مدافعان حرم دور شده و می تواند علیه مدیریت جهادی و محمدباقر قالیباف که همرزم و دوست حاج قاسم سلیمانی هم هست، راحت تر صحبت کند.

قاضی زاده همچنین در حالی قالیباف را به سبب نسبت دادن بی صداقتی به رئیس جمهور استنطاق کرده است که بی صداقتی های رئیس جمهور در ماجرای عبور از رکود، لغو بالمرّه تمام تحریم ها پس از امضای برجام، وابسته بودن آب خوردن به تحریم ها، خوشبینی به آمریکا، ایجاد ۴ میلیون شغل، حل مشکلات کشور در ۱۰۰ روز و... شهره خاص و عام است و مشخص نیست که وزیر بهداشت دقیقا از کدام صداقت صحبت می کند؟!

گفتنیست، اظهار نظر برخی چهره های پر سن و سال اصلاح طلب مبنی بر اینکه کاش قالیباف لباس خاکی جبهه را از تن به در نمی کرد و وارد سیاست نمی شد، حرف درستی نیست و نشأت گرفته از شناخت ناصحیح نسبت به مبانی انقلاب اسلامی است.

چه اینکه جهاد در راه دفاع از نظام فقط جهاد نظامی نیست و «جهاد سیاسی» و «مدیریت جهادی» هم از منصه های مهم دفاع از نظام هستند و ای بسا که مرارت و اجر آنها هم بیش از جهاد نظامی باشد.

1_http://www.irna.ir/fa/News/۸۲۵۱۷۰۳۱/
2_http://www.mashreghnews.ir/news/۶۴۴۶۰۵
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی، اظهار نظر شما منتهی به عذر خواهی می شود بهتر نیست زیاد حرف نزنید و مجبور نشوید عذر خواهی کنید.
مشت نمونه خروار
Iran, Islamic Republic of
چنین رفتاری برای کسب مقامی دنیوی اگر ذلت در دنیا نباشد (تجربه نشان داده که هست) قطعا ذلت در آخرت خواهد بود......................خود قاضی زاده بیشتراز هرکس دیگری نیازمند نصیحت خودشه،یادش رفته برای پیگیری مبتلایان به ایدز در پرونده خونهای الوده ،گفت من سیاسی نیستم وبه همین دلیل که تخصص سیاست ندارم ،در ان دخالت نمیکنم.انوقت در هر موردی از مدافعان حرم تا حوزه نویسندگان سیاسی و............تا االان که در انتخابات دخالت میکنه.ادم یاد یه بام ودوهوا میافته..
Iran, Islamic Republic of
اقای چهاردرصدی ،قالیباف حرف خود روحانی رو تکرار کرد ولی شما جلوی دوربینها به مسئول همین دولت که سنگش رو به سینه میزنید ،گفتی .بیشعور.یه سوزن به خودت یه جوالدوز به مردم.
Iran, Islamic Republic of
به خود این آقا میگن سردار رقم
زدی تو خال
Iran, Islamic Republic of
کاش ایشان هم لباس سفید پزشکی را با لباس سیاست عوض نمی کرد! اینهم شد استدلال! جبهه رفته ها و شهید داده ها وارد سیاست نشوند تا کسانی که در زمان جنگ با امنیت تامین شده توسط امثال قالیباف به دانشگاه رفته (و به قول خودشان در بهترین دانشگاه های کشور، مثل علوم و تحقیقات) و تحصیل کرده اند، بیایند و مناصب را تصاحب کنند. جهادگران اقتصادی کشور (که همان تولید کنندگان هستند) را با واردات کالاهای غیر ضروری (مثلا فقط 200 میلیون واردات پوشاک توسط دختر وزیر) ور شکسته کنند. در مقابل همه خراب کاری ها و وادادگی ها سکوت کنند و دهان منتقدین را ببندند و به خرد کردن تهدید کنند. بعد هم که قافیه تنگ آمد، بگویند "ای کاش لباس خاکی جبهه را با لباس سیاست عوض نمی کردی!". این طایفه روی حماقت چه کسی حساب باز کرده اند که اینقدر گستاخانه از نردبانی که همان لباس خاکی ها ساخته اند، بالا می روند و بعد هم با پاشنه کفششان بر فرق سر آنها می کوبند.
Iran, Islamic Republic of
اولا که هاشمی قبلا نشون داده که برای لباس خاکی هم ارزشی قائل نیست و به سرداران خاکی هم توهین می کنه. دوما یکی به این هاشمی بگه کاش امثال شما با خرابکاریهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی تان باعث نمی شدین که امثال قالیباف برای نجات ملت از دست شما با لباس خاکی وارد عرصه شوند.
سوما ایشون بیاد جواب بده در طرح تحول سلامت آیا جز اینکه اقشار محروم را در تنگنا و فشار قرار بده و و پزشکان پولداری مثل خودش را پولدارتر و پولدارتر کنه؛ چکار کرده که حالا برای نامزدهای انتخابات تعیین تکلیف میکنه؟؟؟؟
ملت ایران وزیر پرحاشیه و تندروی میلیاردر مرفه بی درد نمی خوان. اگه این آقا درد سلامت مردم را داشت اصلا وقت این جسارتها و تکه پرانی ها را نداشت.
Iran, Islamic Republic of
آقا وزرایی که زمان جنگ به آمریکا گریختن و حالا لباس وزارت به تن کردن رو یادتون نره
Iran, Islamic Republic of
اینم درس اخلاق میده.
لابد قالیباف بود به زیردستش گفت بیشعور...
احسان
Iran, Islamic Republic of
این آقایان برای حفظ و ادامه ماندن در صحنه قدرت هر کاری میکنند. اما عملکردشون تو این چهار ساله واقعیتها رو نشون داد. انشا الله مردم دیگه گول حرفای این طیف ریا کار رو نخواهند خورد.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز! ای کاش لباس سیاست را جایگزین لباس خاکی جبهه نمی‌کردید. تا اینها هرکاری دلشون می خواد انجام می دادند. و هر وزیری یک تجارتخونه درست کنه با فک و فامیلاش و ملت رو بچاپن
Iran, Islamic Republic of
تمام وزار از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند میگی نه یکیش همین وزیر بهداشت ، طفلک به زور خرج خانوادشو در میاره
Iran, Islamic Republic of
واقعا!!
با ثروت هزارمیلیاردی که آدم اصلا نمی فهمه چجوری زندگی کنه!
تا بیاد صفراشو بشمره عمرش تموم میشه!
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان شما به کاسبیت برس انها کار خودشان را بلد هستند والا الان داشتی چشم ابوبکر بغدادی را لیزیک میکردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای قاضی زاده وزیر محترم بهداشت، جایگاه شما از ما مردم است ولی لطف کنید شما همان "طرح سلامتتان" را جمع کنید که اکنون به گل نشسته. کسانیکه در موضوع امنیت تصمیم میگیرند از شما و رییس دولتتان متخصص تر و با تجربه تر اند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام البته دوستان به اصل مطلب که دکتر گفتند اشاره نکردند ایشان گفتند که اقای قالیباف گفتند کابینه و وزرا اموال خودشان را اعلام نکردند و ااقی دکتر در این زمینه اعلام نظر کردند ایا در زمینه عدم اعلام اموال توسط دولت جناب قالیباف راست گفتند یا نگفتند این را جواب دهید خدا وند همه مار ا به راه راست هدایت بفرماید
Iran, Islamic Republic of
آقای قاضی قبل از هر کونه اتهام زدن به افراد دیگر باید پاسخ بدهد با کدام رانت وسایل تشخیصی و درمانی منحصر به فرد جهاد سازندگی که برای درمان مجروحین جنگ تحمیلی تهیه شده بود را به ثمن بخس اجاره نمود و ثروت افسانه ای فعلی را به دست آورد.
Iran, Islamic Republic of
خداوند این وزیر و همه ی کسانی که در جهل مرکب غوطه ورند را به راه راست هدایت فرماید.
یکی نیست به این وزیر بگوید که شما چرا لباس سفید و تمیز پزشکی را کنار گذاشتید و لباس سیاه و چرکین سیاست را به تن کردید تا به خاطر آن مجبور شوید برای دیگران دین فروشی کنید!!!!!
والسلام علی من اتبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای وزیر تریلیادر شما به کاسبی ات برس . اگر شما که تریلیادر هستی 2ریال از پول عمل یک بدبختی که باهزاران قرض و قوله برای مریضی اش پیش شما بیاید کم باشه اصلا ویزتش نمی کنی .این عمل هایی هم که جلو دوربین تلویزیون انجام می دهی فقط برای ریا و تزویر و عوام فریبی مردم است .
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهوری که منافع ملی را به خطر میاندازد وبا صیونیستها در رابطه با ازمایش موشکی همنوا میشود بید رای به عدم کفایت سیاسی ایشون داد نه اینکه ازش حمایت کرد
ثمین
Iran, Islamic Republic of
خوبه نگفتی دکتر .....بیشوررررررررررررررررر
Romania
1- بنده به علت سمتی که در شرکتی تولیدی وابسته به وزارت بهداشت دارم شاهد مدیریت "فاجعه آمیز" برخی از منصوبین آقای وزیر از یک سو و خسارات سنگین طرح تحول از سوی دیگر هستم. ایشان بجای اندرز دادن به قالیباف به فکر علاج چاه ویل طرح تحول و شاهکارش در انتخاب بعضی افراد باشد.
2- به نظر بنده, عدم تبدیل لباس خاکی به لباس سیاست بجای توصیه و اندرز یک نگرانی است. نگرانی از اینکه مردم طعم کارآمدی توأم با عزت را در کار کردن امثال رییسی و قالیباف بچشند و دیگر پشیزی برای برخی حضرات ارزش قایل نشوند. حیف که احمدی نژاد از مسیر حق منحرف شد والا اینها خواب حکومت با رأی مردم را هم دیگر نمی دیدند
3- رییس جمهور فعلی هر چیزی باشد نماد اقتدار و عزت نیست و اتفاقا نماد محاسبه غلط در مقابل استکبار است. عزت ایران سه ضلع دارد. رهبری مردم و شهدا. مسؤولان هم اگر صالح باشند جزو مردمند و اگر نباشند می شوند دلیل ذلت
اینقدر منابع در این مملکت مظلوم معطل نیروی کار و مدیریت جهادی است که خدا می داند. خدایا قلوب مردم را به انتخاب فردی صالح هدایت بفرما
علی
Iran, Islamic Republic of
چه ادا و اطواری در میاره این جناب وزیر میلیاردر جوری که ادم دلش می خواد از درد سرش رو به دیوار بکوبه !!!!! چقدر مظلوم نمایی مسخره ای میکنه ایشون !!!! چنان صحبت می کنه که انگار اصلا اینا نبودند که هشت ساله دولت قبل رو با همه خطاها و خوبیهاش زیر پا ناجوانمردانه منکوب کردند این همه خیانت در ماجرای 88 انجام دادند و چهار سال بهترین فرصت این مردم را به فنا دادند !!!! من به عنوان یکی از هواداران پرو پا قرص احمدی نژاد تا زمان خواندن این خبر به هیچ عنوان قصد شرکت در انتخابات را به اتفاق خانواده نداشتم !!!! اقای هاشمی به شما تبریک می گویم شما تردید را از میان برداشته حداقل پانزده رای دیگر به ارای اصولگرایان اضافه کردی !!!! این تنها جوابی است که غیر مستقیم می توانم به امثال شما مدعیان ریاکار بدهم .
Iran, Islamic Republic of
تمام کسانی که می گویند باید یارانه ها افزایش پیدا نکند و قطع شود همان مفسدان اقتصادی و حقوق بگیران نجومی و اشراف طلبها هستند که حقوق چند 100 میلیونی می گیرند و در خانه های ویلایی چند میلیاردی زندگی می کنند و بیکاری و گرانی و فقر مردم برایشان اهمیت ندارد و دلشان به حال خودشان می سوزد چون اگر یارانه ها به مردم داده شود یارانه ها و پول های نجومی که به جیب شان می رود قطع خواهد شد پس اینچنین حرف می زنند و مرتب خود را دلسوز نظام و مردم دانسته و با زبان تهدید با مردم سخن می گویند.

آقای روحانی و جهانگیری و حامیان و طرفداران شان می گویند:

اگر یارانه به مردم داده شود باعث تورم و گرانی خواهد شد که این خود عوام فریبی و دروغ بزرگ به مردم است.



آقای روحانی و جهانگیری :

چرا وقتی حقوق های نجومی چند میلیونی می گیرید و درکاخ های چند میلیاردی زندگی می کنید و لباسهای میلیونی می پوشید و سوار بر خودروهای خارجی چند 100 میلیونی می شوید و سفرهای خارجی میلیونی می روید و بر سر سفره های رنگین میلیونی غذا می خورید تورم و گرانی برای مردم اتفاق نمی افتد

اما دادن یارانه به مردم که حق و حقوق واقعی آنهاست و باعث حل مشکل بیکاری و حل مشکلات اقتصادی مردم و جوانان می شود باعث تورم و گرانی خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
یه عمر چشم عمل می کرد دریغ که خود چشم بصیرت ندارد....