شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۲

واکنش یک نماینده مجلس به انشاخوانی جهانگیری

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 515909
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ انشاءخوانی کودکانه آقای جهانگیری در مناظره دیروز ما را به یاد دوران دبستان انداخت.
واکنش یک نماینده مجلس به انشاخوانی جهانگیری
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مناظره روز گذشته کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتظار می‌رفت تا در مناظره دیروز، کاندیدایی که جایگاه ریاست‌جمهوری را دراختیار دارد، پاسخ قانع‌کننده‌ای برای سؤالات و مسائل داشته باشد، اما آقای روحانی پاسخ روشنی برای مسائل نداشت. 
وی افزود: متأسفانه دولت با دست خالی به مناظرات آمده و آقایان روحانی و جهانگیری عملکرد مقبولی برای ارائه دراختیار نداشتند. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: رشد اقتصادی 8 درصد که همواره آقایان روحانی و جهانگیری به آن اشاره دارند، در حالی است که 6 درصد از این 8 درصد از محل فروش نفت حاصل شده و از خام‌فروشی به دست آمده است. 
آزادیخواه خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم به علت سوءتدبیرها در عرصه سیاست خارجی، قیمت نفت ما به بشکه‌ای 40 دلار تنزل یافت و این یکی از عواید برجام برای کشور ما بود. 

وی افزود: آقای جهانگیری در مناظره دیروز در واقع به انشاءخوانی پرداخت و این انشاءخونی کودکان وی ما را یاد دوران دبستان انداخت. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: میزان آمادگی و در عین حال صداقت آقای رئیسی در مناظره دیروز بر همه مشخص شد و با برنامه بودن وی از کلام وی آشکار بود و نیز در مناظره دیروز شاهد نگرانی‌های آقای قالیباف از بی‌بندو باری‌های مالی در سال‌های گذشته در کشور بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا اجازه میشه یک صفحه دیگه بخونیم!
سید
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا برایش متن را نوشته بودند و دستور داده بودد که باید در موقع مقرر قرائت کند وظیفه است .دیگ. اگر شغل میخواهی و یا پول باد اورده هر چی گفتند باید بدون چون و چرا انجام دهی .