چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۴
۲
یک مقام آگاه:

عدم وجود رکورد واردات رسمی کالای دختر وزیر

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 515402
یک مقام آگاه در واکنش به اظهارات وزیر دادگستری مبنی بر قانونی و رسمی بودن واردات پوشاک خانه وزیر دولت یازدهم، گفت: هیچ رکورد اطلاعاتی در سامانه جامع گمرکی برای واردات مربوطه وجود ندارد.
به گزارش جهان نيوز، یک مقام آگاه در واکنش به اظهارات وزیر دادگستری مبنی بر قانونی و رسمی بودن واردات پوشاک خانه وزیر دولت یازدهم، گفت: هیچ رکورد اطلاعاتی در سامانه جامع گمرکی برای واردات مربوطه وجود ندارد. به نام شرکت و مالک آن در سیستم دیتایی برای اثبات قانونی بودن کالا مشاهده نمی شود. بنابراین باید از مسئولان پرسید این کالایی که عنوان می‌شود از مرز رسمی و گمرک وارد شده با چه نام و برندی بوده است.

گفتنی است پیش از این گزارش شده بود که برخی مقامات به مسئولان مربوطه فشار وارد کرده‌اند تا اطلاعات و اسناد قانونی برای کالای کشف شده در ویلای دختر وزیر تهیه شود تا در بررسی‌های تعزیرات، قاچاق بودن این محموله آن تأیید نشود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر هم مدارک مبنی بر قانونی بودن ورود لباس ارائه کنند باید صادرکننده مجوز محاکمه شود. چرا پوشاک که امکان تولید دارد مجوز واردات داده شده
علی
Iran, Islamic Republic of
حتی اگر هم با مجوز و قانونی لباس وارد کشور کرده این وزیر خائن به کشور است.
چون وزیر باید حداقل ها را بداند.
ایشان نمیداند که در ایران بیشتر کارگاههای خیاطی تعطیل شدند بدلیل واردات بی رویه البسه؟؟؟؟
نمیداند که صنعت نساجی حتی کارخانه بزرگ پلی اکریل اصفهان هم اکنون تعطیل شده ؟؟؟
ای لعنت خدا بر انگلیس و عوامل او در ایران مخصوصا در دولت ایران.