جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۴
۱۳

خرید از فروشگاه‌ خانواده آقای وزیر چقدر هزینه‌ دارد؟

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 516952
سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: شرکت آمیتیس طراوت کودکی متعلق به وزیر آموزش و پرورش آقای فخرالدین احمدی آشتیانی و خانواده وی است که در سال ۹۳ به ثبت رسیده است.
خرید از فروشگاه‌ خانواده آقای وزیر چقدر هزینه‌ دارد؟
به گزارش جهان نيوز؛ ماجرای واردات پوشاک ایتالیایی توسط دختر وزیر آموزش و پرورش، از جمله داغ ترین موضوعات روز است که حتی در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز به آن اشاره شد. این موضوع از آنجا حساسیت برانگیز شد که بر اساس اطلاعات مسئولان قضایی، ضابطان انتظامی با اطلاع از وجود مقادیر قابل توجهی پوشاک در یک ویلا در لواسان، نسبت به بازرسی آنجا اقدام و محموله مذکور را کشف کردند.

اگرچه مالک این پوشاک ها، تاکید داشت که محموله قانونی است و حتی مستنداتی نیز از سوی مدیران دولتی در این خصوص ارائه شد، اما سخنگوی قوه قضائیه پس از بررسی های تکمیلی، خاطرنشان کرد: شرکت آمیتیس طراوت کودکی متعلق به وزیر آموزش و پرورش آقای فخرالدین احمدی آشتیانی و خانواده وی است که در سال ۹۳ به ثبت رسیده است.

به گفته معاون اول قوه قضائیه، این شرکت با یک کارت بازرگانی دیگر به نام شرکت تولیدی بازرگانی راتین گستران طبرستان در فریدون کنار که حوزه فعالیتش فنی مهندسی است و به هیچ وجه نمی تواند واردات پوشاک داشته باشد، اقدام به واردات پوشاک کرده است!

با توجه به این موضوعات، صبحانه بررسی های خود را برای دریافت اطلاعات بیشتری از این شرکت و برندی که نمایندگی آنها را کسب کرده، آغاز کرد که بر این اساس، مشخص شده شرکت آمیتیس طراوت کودکی ( به شماره ملی : ۱۴۰۰۴۳۲۴۷۵۰) از شرکت PRENATAL کشور ایتالیا اقدام به دریافت نمایندگی کرده و تاریخ صدور گواهی این کار در ایران نیز ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۵ بوده است و تا سال ۱۳۹۸، این مجوز نمایندگی اعتبار دارد.

مدیرعامل شرکت مذکور، ضحی احمدی دانش آشتیانی است و آدرس دفتر مرکزی آن نیز خیابان ولیعصر، نرسیده به م.ونک ساختمان خورشید اعلام شده است.

از سوی دیگر با بررسی وب سایتی که خود را فروشگاه اینترنتی نماینده رسمی برند پریناتال در ایران معرفی می کند، می توان محدوده قیمت لباس های عرضه شده توسط فروشگاه خانوادگی وزیر آموزش و پرورش را متوجه شد.

 

بر این اساس، خرید یک بلوز و شلوار پسرانه، هزینه ای در حدود ۱۲۰ هزار تومان و یک حوله حمام پسرانه، ۲۱۵ هزار تومان خواهد بود. بخش دخترانه این فروشگاه نیز اعلام داشته است که برای خرید ژاکت دخترانه مبلغ ۲۳۲ هزار تومان و برای خرید قنداق فرنگی باید ۳۶۹ هزار تومان پرداخت کرد که به نظر می رسد قیمت قابل توجهی برای یک قنداق باشد.

منبع: صبحانه آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطف كنين اين كامنت منو چاپ كنين:
دوستان ميدونن آقاي دانش آشتياني كي وزير شده؟
پاسخ: همين چند ماه پيش (آبانماه 95)
چه زماني شركتش رو ثبت كرده؟
- حدود سه سال پيش (سال 93) دو سال و اندي قبل از اينكه وزير بشه
وقتي وزير شده چرا از هيئت مديره اون شركت استعفاء نكرده؟
- اشتباه كرده بايد استعفاء مي كرد و ديگه خودشو از كارهاي دخترش كنار مي كشيد
جنسايي كه آورده قاچاق بودن؟
-نخير، از مبادي رسمي و با پرداخت حقوق گمركي وارد كرده
آيا 200 ميليون تومان لباس خارجي، خيلي زياده؟
- خير، تقريباً در حد يك وانت نيسان ميشه
آيا 200 ميليون تومان خيلي پوله؟
- خير، هر كسي تو اين مملكت يه آپارتمان كوچيك داشته باشه ميتونه با فروشش وارد تجارتي در اين سطح بشه.
حالا ما بايد چيكار كنيم؟
- اگه طرفدار روحاني هستين ميتونين زياد به اين قضيه فكر نكنين و اگر مخالفش هستين ميتونين تا جايي كه دلتون كاملاً خنك بشه بهش فحش بدين.
ديگه عرضي نيس
خدافظ
سعید
Iran, Islamic Republic of
این افتخارات نصیب همه ما ایرانیها میشه یا فقط همون 4 درصد که روحانی و طرفدارای متمولش از اونا حمایت می کنن می تونن از این کارا کنن؟ .. لطفا کامنت من او هم به اطلاع همه برسونید
مهران
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز امیدوارم کامنت منو بخونید برید صحبت های آقای اژه ای در خصوص کارت بازرگانی این شرکت بخونید که این شرکت رفته از کارهای بازرگانی شرکتی دیگر که فقط اجازه وارد کردن لوازم الکترونیکی دارد استفاده کرده و خودش کارت نداشته و چند دفعه با کارتهای تک مرحله ای شرکت های دیگه وارد کرده میشه بگی این قانونیه یا نه؟ در ضمن حتی اگر تمام کارهای این وزیر وشرکتش قانونی باشد از آنجا که اینکار باعث برشکستگی شرکت های ایرانی و بیکاری کارگران است قطعا خیانت و پول پرستی است
حسین
Netherlands
اگر دردم یکی بودی چه بودی...
از زنگه گرفته تا آخوندی تا پور محمدی تا جهان گیر تا خود جناب حقوق یاد گرفته در انگل لیس ... همه مسئله دارند.
تحلیل شما را درک می کنم و انصافی است( صرفنظر از اینکه این وزیر قبل از وزارت هم که بیکار نبوده و احتملا منصبی داشته) با وجود همه اینها با بقیه این مصیبت چه خاکی بر سرم بریزم؟
دست حق بهمراه همه حق پرستان
طاها
Iran, Islamic Republic of
مطابق دستور العمل 17 شهریور سال 95 ، واردات پوشاک منوط به وجود نمایندگی در کشور گردید و ثبت سفارش صرفا برای این شرکتها امکان پذیر شد. و طبق ماده 8 همین دستورالعمل مقرر گردید : اظهارنامه گمرکی واردات پوشاک باید به نام دارنده گواهی فعالیت باشد. ولی در پرونده قاچاق دختر وزیر کالا به نام شرکت دیگری اظهار شده است ضمن اینکه مبلغ فاکتور اعلامی از سوی گمرک به یورو می باشد و مبلغ فاکتور در اظهارنامه با همان مبلغ ولی به دلار می باشد.
بر خلاف ماده 8 دستورالعمل مذکور، صاحب کالای اظهارنامه با صاحب برند متفاوت است. ولی گمرک در توضیحات ارائه شده عنوان نموده است که : در بررسی های گمرک به منظور احراز قاچاق و انطباق اسناد اینکه اسناد بنام چه کسی هست ملاک نبوده ؛ بلکه ملاک این است که آیا کالای مکشوفه با اسناد مثبته ارائه شده دارای مطابقت می باشد یا خیر
Iran, Islamic Republic of
خدا ازشون نگذره. يكي از دوستان بنده كه توليدي داره از شب عيد به اين ور توليدي خود را جمع كرده بعلت واردات بي‌رويه پوشاك توسط عده‌اي زالوصفت.
حسین
Netherlands
چیزی که این حقیر از این امور درک می کنم این استکه وسع این وزرا و وکلا در حد همین دلالی و کاسبی بقالی است. در ایرانی که زمین حاصل خیز بی اندازه فراوان است یکی از این نخبگان اقدام به موسسه تولیدی/آموزش کشاورزی و دامی نمی کند که خیر عاقبت هم در آن هست. لذا باید گفت ما که به اینها رای دادیم ، لیاقت همین ها را هم داریم. اگر بهتر می خواهیم باید باهوش و شعور و تحقیق انتخاب کنیم.
دست حق بهمراه همه حق پرستان
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخره اس!!!
وزير آموزش وپرورش مملكت كسب قاچاق و...
شرم برشما
Iran, Islamic Republic of
واه جهان جون آدرسشو بده بریم بخریم خدایش خوب میده یه سری برید خیابان بهار ایرانیاش گرونتره تازه جنسش هم بدتره .خدایش یه بررسی بکن ببین چی میشه
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله!
Iran, Islamic Republic of
گول نخوریم. این مورد را مطرح کرده اند تا حواسمان از موارد اصلی پرت شود. 200ملیون تومان میشود حدود 50000 دلار. حالا مقایسه با 14000000000 دلار کرسنت یا 10000000000000 تومان صندوق فرهنگیان.
از نگاهی دیگر، خسارات وارده بلحاظ فرهنگی را نمیتوان براحتی در قالب اعداد ارزیابی کرد و اینجاست که از نگاهی فاقد حساسیت به فرهنگ این مورد، جزئی و قابل چشم پوشی تلقی میشود.
علی
Iran, Islamic Republic of
طبق قیمت زیر عکس قنداق فرنگی دختر وزیر که از مجلس رای اعتماد گرفته حقوق بنده مساوی است با سه تا قنداق فرنگی.

جناب آقای زاکانی قربونت حالا ببین چطوری مجلس همین طوری بدون کمترین شناخت رای اعتماد به وزرا میده!
..
جناب زاکانی از کرسنت و بقیه قراردادهای محرمانه نفت و مافیای پول و اختلاس و قاچاق بگو .... مردم را آگاه کن لطفا .
خیلی مردی به خدا.
Iran, Islamic Republic of
دوستان طبق اضهارات خود اقایون این 200میلیون جنس کشف شده به علت نداتن مشتری و یا تغییر مکان در ویلا انبار شده بوده یعنی اینها اجناس بنجل شده بوده؛ یعنی چقدر از این جنسها فروش رفته که ته مانده انها شده 200 میلیون خدا داند.