شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله آملی لاریجانی:

دست مقتدر قوه قضائیه جلوی نفوذ را گرفته

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 507476
رئیس قوه قضائیه گفت: دشمنان نهادها و رسانه‌هایی را ایجاد می‌کنند تا کارشان همین هجمه ها باشد و این هجمه‌ها نشان می‌دهد که قوه قضائیه کارش موثر بوده و توانسته است برخی هجمه‌ها، دشمنی‌ها و کارهای نفوذی دشمن را در نطفه خفه کند.
دست مقتدر قوه قضائیه جلوی نفوذ را گرفته
به گزارش جهان نيوز به نقل از صدا وسیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به افزایش هجمه ها علیه دستگاه قضایی گفت: ما قاطعانه تر راه را ادامه خواهیم داد چون می‌دانیم که کار قوه قضائیه موثر است.

وی افزود: اگر برخوردهای قوه قضائیه با مفاسد اجتماعی، فتنه گران و با سلطه سلطه گران برخورد موثر و قاطعی نبود چرا دشمن اینقدر هجمه می کند؟ مگر حاضر است میلیون ها دلار سرمایه گذاری کند برای کاری که اثر ندارد؟
 
رئیس دستگاه قضا گفت: آنها نهادها و رسانه هایی را ایجاد می کنند تا کارشان همین هجمه ها باشد و این هجمه ها نشان می دهد که قوه قضائیه کارش موثر بوده و توانسته است برخی هجمه ها، دشمنی ها و کارهای نفوذی دشمن را در نطفه خفه کند.
 
آیت الله آملی لاریجانی افزود: از نیروهای امنیتی در درون کشور تشکر می کنم که با تیزبینی، جلوی برخی نفوذها را به صورت قاطعانه گرفته اند و در کنار این تیزبینی، دست مقتدر قوه قضائیه هم جلوی این نفوذ را گرفته است و ما از این جهت به خود می بالیم.
 
وی گفت: قوه قضائیه با همه هجمه ها، جلوی خطرها ایستاده است و با مفاسد اقتصادی و مقوله نفوذ دشمن برخورد می کند و در عین حال که به کاستی های دستگاه قضایی اذعان داریم اما مجموع خدمات این دستگاه در طول سال قابل توجه است.
 
رئیس قوه قضائیه افزود: ما کمبود قاضی، کارمند و اعتبارات داریم اما در عین حال خدمات واقعاً قابل توجهی ارائه شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *