جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

آرسنال 1-5 بایرن مونیخ؛ ونگر آوت

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب: 506567
شاگردان کارلو آنچلوتی به راحتی در شهر لندن موفق شدند آرسنال را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.
آرسنال 1-5 بایرن مونیخ؛ ونگر آوت
به گزارش جهان نيوز؛
تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن میزبان تیم فوتبال بایرن مونیخ بود و در نهایت این بازی با نتیجه 5 بر 1 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید و تیم بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی رسید.
 
ترکیب دو تیم


 
نیمه اول

در 10 دقیقه اول، مونیخی ها کار را به دست گرفتند و روی حرکات روبن یک یا دو موقعیت خطرناک نیز ایجاد کردند که ثمری نداشت. بعد از آن اما شاگردان ونگر کاملا بر بازی مسلط شدند و به شدت حمله کردند. دقیقه 13 روی ارسال توپ به دورن محوطه جریمه، ژیرو ضربه سر نصف و نیمه ای را به توپ زد که توپ به تیرک دروازه نویر برخورد کرد به اوت رفت. حملات آرسنال از سمت راست جایی که ولکات حضور داشت، شدت بیشتری داشت و بعد از گل نیز این روند ادامه داشت. در اواسط نیمه بایرن نیز خودی نشان داد اما موفق به زدن گل نشد. دقیقه 32 در صحنه مشکوکی ولکات درون محوطه بایرن نقش بر زمین شد که داور تنها اعتقاد به کرنر داشت. 2 دقیقه بعد ولکات بازهم در زاوایه ای بسته صاحب توپ شد که این بار ضربه اش به شکلی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 39 پاس دیدنی روبن، لواندوفسکی را با اوسپینا تک به تک کرد اما ضربه مرد لهستانی با بی دقتی به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول 1 بر 0 به سود آرسنال به پایان رسید.
 
نیمه دوم

در همان ثانیه های نخست نیمه دوم ژیرو یک فرصت خوب را از دست داد. دقیقه 53 بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد و پس از کش و قوس هایی لورن کوشیلنی توسط داور یونانی اخراج شد. لواندوفسکی پنالتی را بدل به گل کرد و کار شاگردان ونگر سخت شد. بایرن در ادامه بازی را به دست گرفت و موقعیت های خوبی ایجاد کرد. دقیقه 64 لواندوفسکی موقعیتی تک به تک را از دست داد. 
 
شرح گل ها

دقیقه 20، تئو ولکات روی حرکتی انفرادی توانست خودش را به دورن محوطه برساند و از زاویه بسته توپ را به سمت دروازه نویر شلیک کرد و با اشتباه سنگربان آلمانی توپ به تور رسید و آرسنال پیش افتاد.

دقیقه 55 روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی حساب کار را 1 بر 1 کرد.
دقیقه 68 روی حرکتی زیبا بین لواندوفسکی و روبن، آرین روبن با اوسپینا تک به تک شد و حساب کار را 2 بر 1 کرد.

دقیقه 78، داگلاس کوستای تکنیکی حرکتی در عرض محوطه جریمه انجام داد و به زیبایی توپ را به گوشه دروازه آرسنال فرستاد.
دقیقه 80، آرتورو ویدال نیز در  موقعیت گلزنی قرار گرفت و با راحتی با ضربه ای چیپ اوسپینا را برای بار چهارم مغلوب کرد.
دقیقه 85 روی یک فرار دیگر از بازیکنان بایرن، کوستا و ویدال با اوسپینا تک به تک شدند و کوستا به ویدال پاس داد، او دروازه خالی را گشود.
منبع:طرفداری

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *