جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

رکورد هاینکس در لیگ قهرمانان اروپا

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 601451
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ رکورد خود در لیگ قهرمانان اروپا را بهبود بخشید.
رکورد هاینکس در لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست شب گذشته تیم سویا را در مرحله رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

هاینکس توانسته در ۱۲ بازی گذشته‌ای که روی نیمکت مربیگری تیم بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نشسته است پیروز میدان باشد و رکورد سابق خود را بهبود بخشد.

گفتنی است سرمربی‌های مطرحی مانند سر الکس فرگوسن، کارلوآنچلوتی، پپ گواردیولا، زین الدین زیدان و خوزه مورینیو نتوانسته اند به رکورد این پیرمرد مونیخی دست یابند.

پیروزی‌های پی در پی بایرن مونیخ در حالی رقم می‌خورد که کارلو آنجلوتی سرمربی سابق این تیم نتایج بسیاری ضعیفی را در ابتدای رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته است به گونه‌ای که این تیم به عنوان تیم دوم پس از پاریس سن ژرمن توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کند.

با این حال مسئولان باشگاه مونیخی توانستند هاینکس را راضی کنند تا به این تیم پس از قهرمانی او در لیگ قهرمان اروپا ۲۰۱۳ باز گردد. این سرمربی توانست قهرمانی بایرن در بوندسلیگا را مسجل کند و در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷ -۲۰۱۸ تا به اینجا پیروزی‌های متوالی داشته باشد.

منبع:گل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *