پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

سویا 2-1 لسترسیتی؛ امید روباه‌ها را زنده‌نگه‌داشتند

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 504344
شاگردان سمپائولی در دوئلی جذاب و مهیج توانستند با حساب 2-1 در خانه بر تیم رانیری غلبه کنند.
سویا 2-1 لسترسیتی؛ امید روباه‌ها را زنده‌نگه‌داشتند
به گزارش جهان نيوز؛
در شب آخر از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سویا در استادیوم خانگی خود، سانچز پیزخوان از ساعت 23:15 به مصاف لسترسیتی رفت.
 
گزارش بازی

از همان ابتدای کار، سویا بازی را در اختیار گرفت و سعی کرد به سمت دروازه لسترسیتی نزدیک شود. اولین خطر با شوت پابلو سارابیا به وجود آمد که از بالای دروازه اشمایکل راهی اوت شد. لحظاتی بعد فوکس پاسخ این شوت را داد، اما ضربه او هم راهی به چارچوب سویا نداشت. اشتباه مرگبار هوت و پاس به عقبش برای اشمایکل می رفت به اشتباه دروازه خودی را باز کند اما کاسپر هر گونه که بود، مانع شد. پیش از رسیدن به یک ربع اول بازی، با خطای پنالتی که وس مورگان روی خواکین کوریا مرتکب شد، سویا به یک پنالتی رسید اما باز هم این اشمایکل بود که در نقش ستاره ظاهر شد و توانست ضربه زمینی کوریا را مهار کند. سویا حملات خود را پر دامنه تر کرد و سرانجام در دقیقه 25 با ضربه سر پابلو سارابیا به گل رسید. میل به گلزنی همچنان در نوع عملکرد شاگردان خورخه سمپائولی دیده می شد. شوت دیدنی از راه دور یووتیچ را که در میانه راه به دفاع برخورد کرده بود را باز هم دروازه بان لستر دفع کرد. این پایان کار نبود و سویا می توانست پیش از اتمام نیمه روی شوت پشت محوطه کوریا به گل دوم برسد اما سدی به نام اشمایکل این اجازه را نداد.

نیمه دوم هم هجومی شروع شد. ابتدا شوت اندیدی دروازه سویا و سرخیو ریکو را تهدید کرد و بلافاصله آن طرف تیرک دروازه لستر با ضربه زاویه بسته ویتولو به لرزش در آمد. در دقیقه 62، بالاخره خواکین کوریا به خواسته خود رسید و توانست گل اول خود و دوم سویا را به ثمر برساند. کمی بیخیالی میزبان موجب شد تا لستر جلو آمده و یکی از دو گل خورده را با ضربه جیمی واردی جبران کند. در حالی که سویا برای زدن گل سوم پا پیش گذاشته بود، سیو دیگری از اشمایکل این جواز را به ویتولو برای گلزنی نداد. سویا برای بیشتر کردن اختلاف بد شانس هم بود. در دقایق پایانی ضربه سر عادل رامی هم با برخورد به تیر دروازه لستر گل نشد تا در نهایت سویا با پیروزی 2-1 دیدار رفت را پشت سر بگذارد.
 
شرح گل ها

دقیقه 25، گل اول سویا، پابلو سارابیا؛ روی سانتر بسیار خوب سرخیو اسکودرو از جناح چپ حمله سویا، این پابلو سارابیا بود که با جایگیری خوب و ضربه سر بی نقص موفق شد گلزنی کرده و نتیجه را 1-0 به سود میزبان کند.
دقیقه 62، گل دوم سویا، خواکین کوریا؛ پاس بلندی از خط دفاعی برای یووتیچ ارسال شد و این مهاجم مونته نگرویی هم با پاسی هوشیارانه توپ را برای خواکین کوریا مهیا کرد و او نیز با یک ضربه به زیر طاق دروازه لستر توانست کار را تمام کند.
دقیقه 73، گل اول لسترسیتی، جیمی واردی؛ روی نفوذ درینکواتر از سمت چپ خط حمله لستر و ارسال زمینی او به داخل شش قدم برای جیمی واردی، اجازه داد تا این مهاجم زهر دار یکی از دو گل دریافتی را جبران کند.
 
ترکیب دو تیم و آمار مسابقه

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *