جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سیمئونه: در ضربات آخر بی دقت بودیم

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 504175
سرمربی اتلتیکو مادرید نتیجه بازی را منصفانه دانست.
سیمئونه: در ضربات آخر بی دقت بودیم
به گزارش جهان نيوز؛ تیم های بایرلورکوزن و اتلتیکو مادرید در چارچوب بازی های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4-2 مادریدی ها به پایان رسید. دیگو سیمئونه نتیجه این بازی را برای تماشاگران هیجان انگیز دانست.
به گزارش وبسایت رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید، دیگو سیمئونه پس از پایان بازی در صحبتی کوتاه با خبرنگاران گفت:
برای کسانی که از تلویزیون این بازی را تماشا می کردند بسیار هیجان انگیز بود. ما یک نتیجه خوب را کسب کردیم. در نیمه اول بهترین اتفاق ممکن برای ما معنا شد. می دانستیم از کجا می توانند به ما ضربه بزنند و در نیمه دوم همان اتفاق افتاد و یک گل دریافت کردیم. پس از آن دوباره برتری دو گله خود را داشتیم. تصور ما این بود که هر ضدحمله می تواند یک گل برای اتلتیکو باشد و همینطور هم شد.
سرمربی اتلتیکو مادرید پیرامون نتیجه بازی اضافه کرد:
نتیجه منصفانه است، اگر در ضربات آخر دقیق تر بودیم می توانست برای ما از این هم بهتر باشد، اما دروازه بان (برند لنو) حریف بسیار خوب عمل کرد. 
سیمئونه صحبت هایش را با ستایش از عملکرد کوین گامیرو به پایان رساند:
گامیرو یکی از بهترین بازی هایش از زمان پیوستن به این باشگاه را انجام داد. می خواستم بازیکنان تازه نفس به زمین بیاورم تا بتوانیم برتری خود را در استفاده از فضاها حفظ کنیم. از عملکرد تیم بسیار خوشحالم، این تیم به رشدش ادامه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *