يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

حمله هکرهاي داعشي به انگليس

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 501923
هکرهاي وابسته به گروه تروريستي داعش در تلافي تجاوز غرب به خاورميانه به وب‌سايت‌هاي سرويس سلامت همگاني انگليس حمله کردند.
حمله هکرهاي داعشي به انگليس
به گزارش جهان نيوز باشگاه خبرنگاران به نقل از  اينديپندنت نوشت، هکرهاي وابسته به گروه تروريستي داعش چندين وب‌سايت سرويس سلامت همگاني انگليس (ان‌اچ‌اس) را که شامل اطلاعات حساسي بودند هک کردند. گفته مي‌شود اين هکرها اعضاي سه گروه مختلف وابسته به داعش هستند.

اين هکرها که در آفريقاي شمالي مستقر هستند تصاويري از جنگ خشونت‌بار سوريه را برروي وب‌سايت‌هاي مذکور قرار دادند. آنها اعلام کردند اين کار را در تلافي تجاوز غرب به خاورميانه انجام مي‌دهند. اين نخستين باري است که اين هکرهاي وابسته به گروه تروريستي داعش به طور هماهنگ وب‌سايت ان‌اچ‌اس را هک مي‌کنند.

اين گروه سه هفته پيش شش وب‌سايت را هک کرد که دو عدد از آنها به شدت دچار مشکل شد. اما اينديپندنت به دليل در نظر گرفتن ملاحظات امنيتي اجازه انتشار جزئيات بيشتري در اين خصوص را ندارد.

اين هکرها علاوه بر حمله سايبري به خطوط هوايي و رسانه ها، حساب‌هاي کاربري فرماندهي مرکزي آمريکا در توييتر و يوتيوب را نيز هک و اطلاعات خصوصي پرسنل بازنشسته ارتش آمريکا را منتشر کردند.

سال گذشته نيز يک هکر همين اقدام را انجام داد ولي حمله اخير يکي از خطرناکترين حملات توصيف شده است و ممکن است راه را براي اقدامات مشابه بعدي هموار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *