جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مرفاوی: شانس زیادی برای پیروزی بر ماشین‌سازی داشتیم

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 499244
سرمربی تیم فوتبال صبا می‌گوید اگر در دقایق پایانی دقت بیشتری به خرج می‌دادند، می‌توانستند پیروز از این بازی بیرون بیایند.
مرفاوی: شانس زیادی برای پیروزی بر ماشین‌سازی داشتیم
صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: با توجه به شناختی که از ماشین‌سازی داشتیم می‌دانستیم آن‌ها می‌خواهند از میزبانی‌شان در این بازی استفاده کنند و به پیروزی برسند. ما با توجه به آنالیزهایی که نسبت به این تیم داشتیم می‌دانستیم بی‌محابا حمله می‌کند در نتیجه سعی کردیم آن‌ها را کنترل کنیم. بازیکنانی که خط حمله آن‌ها را سازماندهی می‌کردند کنترل کردیم و در همه جای زمین حضور داشتیم.
او با بیان اینکه اگر در دقایق پایانی دقت بیشتری داشتند به گل می‌رسیدند گفت: فوتبال همین است ولی من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی ارائه دادند. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم. این دیدار بازی مهمی برای ما و ماشین‌سازی بود و هر دو تیم می‌خواستند به پیروزی برسند.
سرمربی تیم فوتبال صبا با بیان اینکه نمی‌توان گفت ماشین‌سازی تاکتیکی نداشته، خاطرنشان کرد: من قصد توهین ندارم و هیچ وقت این حرف را نمی‌زنم که آن‌ها تاکتیکی برای این بازی نداشتند. هم تیم ما هم ماشین‌سازی شرایط‌مان طوری است که نیاز به برد در این دیدار داشتیم. آن‌ها سعی می‌کردند با حمله‌های فراوان فشار زیادی به تیم ما بیاورند ولی ما این تاکتیک آن‌ها را خنثی کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *