يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اشتباه ما به خاطر مشکلات مالي است

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 342579
سرمربي تيم فوتبال صباي ‌قم گفت: ‌ما بارها به مسئولان تيم گفته‌ايم که اين مشکلات وجود دارد اما اقدامي صورت نگرفته است.
صمد مرفاوي در نشست خبري بعد از ديدار تيم‌هاي صباي قم و استقلال خوزستان، گفت: هر دو تيم در اين بازي شرايط مشابهي داشتند و از نظر امتيازي هم فاصله زيادي با هم نداشتيم، هر دو تيم با يک تفکر وارد زمين شدند تا شرايط‌شان بهتر شود اما گل دقايق اولي که خورديم باعث شد تا مشکل روحي پيدا کنيم و به همين دليل تمرکز و تفکر ما به هم ريخت و متأسفانه نشد که سريع برگرديم.

وي ادامه داد: در اواسط نيمه اول بازي را به دست گرفتيم و در نيمه دوم سعي کرديم که به گل برسيم اما تيم حريف در لاک دفاعي قرار داشت اما ما با تعويض‌هايي که کرديم توانستيم يک پنالتي به دست آوريم و بازي را مساوي کنيم.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم، درباره اشتباه بازيکن اين تيم که منجر به گل استقلال خوزستان شد، گفت: وقتي يک بازيکن چنين اشتباهي مي‌کند اين به خاطر مشکلات روحي رواني است که به دليل مسائل مالي به وجود مي‌آيد چرا که شرايط خوبي نداريم و مشکلات مالي در تيم وجود دارد. وقتي بازيکن فقط به پاس نشدن چکش فکر مي‌کند مشخص است که چنين اشتباهاتي هم انجام مي‌دهد ما بارها به مسئولان تيم گفته‌ايم که اين مشکلات وجود دارد اما اقدامي صورت نگرفته است.

وي ادامه داد: تيم‌داري خرج دارد و نمي‌توان با مبالغ ناچيز که به مديرعامل مي‌دهند کار يک باشگاه را جلو برد بازيکنان ما درگير مسائل روحي هستند و من فقط مي‌توانم از نظر فني به آنها کمک کنم. مشکلات فني بر عهده من است اما مشکلات مالي به عهده من نيست.

مرفاوي در پايان درباره اينکه گفته مي‌شود رضا عنايتي به عنوان بازيکن کمکي استقلال را در ليگ قهرمانان آسيا دنبال مي‌کند، گفت: چنين چيزي صحت ندارد و اگر قرار باشد اتفاقي بيفتد مسئولان باشگاه درباره آن تماس خواهند گرفت اما تا حالا که صحبتي در اين باره نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *