شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
بررسی دلایل نقص فنی با حضور مدیران شرکت توسعه

عدم استفاده ورزشکاران از تله کابین دره

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 498795
با تصمیم مدیریت پیست دیزین، "تله کابین دره" تا زمان صدور مجوز بهره برداری در اختیار اسکی بازان نخواهد بود و ورزشکاران می توانند از سایر بالابرها برای اسکی کردن استفاده کنند.
عدم استفاده ورزشکاران از تله کابین دره
دلایل نقص فنی "تله کابین دره" دیزین با حضور مدیران شرکت توسعه و پیست دیزین در محل این پیست بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مشخص گردید که هنگام نقص فنی "تله کابین دره" دیزین برخلاف اخبار منتشر شده تنها ١٨ نفر در داخل کابین ها حضور داشتند که پس از نزدیک به سه ساعت با کمک عوامل پیست دیزین در سلامت کامل از کابین ها خارج شدند.

همچنین در این جلسه مقرر شد که گزارش فنی این اتفاق روز شنبه دوم بهمن ماه به شرکت توسعه ارایه شود تا تمهیدات لازم در خصوص تله کابین دره دیزین اتخاذ گردد.

ضمنا تا زمان صدور مجوز بهره برداری مجدد از تله کابین دره، مقرر گردید ورزشکاران از سایر خطوط دیزین برای اسکی کردن استفاده کنند. این در حالی است که برخی به اشتباه تصور داشتند تمام خطوط تله کابین دیزین تعطیل شده است.

دیزین به عنوان بزرگترین پیست اسکی ایران ١٣ بالابر تله کابین و تله سیژ دارد که تنها یک بالابر آن تا زمان برطرف شدن مشکلات و صدور مجوز بهره برداری در اختیار اسکی بازان نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *