پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۲
۳

فراخوان "بی ام و" برای خودروهای معیوب‌اش

پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 315809
شرکت خودروساز آلماني "بي ام و" اعلام کرد ۱۳۴ هزار محصول خود را در بازار آمريکا براي برطرف کردن نقص فني در سيستم برق رساني فراخوانده است.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوا نوشت: مسئولان شرکت خودروسازي "بي ام و" آلمان اعلام کردند که ممکن است برخي از خودروهاي فراخوان شده در آمريکا در سيستم برق‌رساني مشکل داشته باشند و چراغ‌هاي عقب و چراغ ترمز آن‌ها به درستي کار نکند.

بر اساس اين گزارش، فراخوان اين خودروها که ماه اکتبر اعلام خواهد شد شامل مدل‌هاي "ام پنج" ، "پانصد و پنجاه آي"، "پانصد و سي و پنج آي" و‌ "پانصد و بيست و هشت آي" است که در فاصله سال‌هاي۱۰-۲۰۰۸ توليد شده‌اند.

مسئولان شرکت آلماني اسناد مربوط به اين خودروها و نقص احتمالي موجود در آنها را در اختيار مقامات آژانس فدرال امنيت جاده‌اي آمريکا قرار داده و به روزنامه ديترويت نيوز اعلام کردند هنوز هيچ تصادفي در ارتباط با اين نقص گزارش نشده است.

در سال ۲۰۱۱ نيز به علت مشابه شماري از خودروهاي اين شرکت در آمريکا فراخوان شد و مقامات شرکت تصميم گرفته‌اند براي حصول اطمينان از ايمني محصولات خود، آنها را فراخوان کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر خودرو سازهای ایران اینکار را بکنند چند خودرو در خیابان باقی می ماند؟؟
ایرانی هاش یاد بگیرند...
دقیقا دارن از ایران خودرو تقلید می کنن!!!