يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۳

مراسم تجلیل از اصغر فرهادی

عکاس: حامد ملک‌پور
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 505765
به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، مراسم تجلیل از اصغر فرهادی کارگردان فیلم سینمایی فروشنده که موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سال ۲۰۱۷ شد، شامگاه جمعه ۱۳ اسفند با حضور جمعی از سینماگران و هنرمندان در موزه سینما برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcfvtdttw6dxea.igiw.html
jahannews.com/vdcfvtdttw6dxea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدبخت آن ملتی که خوب و بد و زشت و زیبایش را نمیفهمد...
باید گریست به حال کسانی که برای فیلم ناموس‌فروشانه‌ای مثل فروشنده سوت و کف میزنند
مجید
Iran, Islamic Republic of
فرهادی، یک پروژه ی بسیار خطرناک غرب برای جنگ نرم است.
بصیرت.....
این عمار؟؟
سید غلامرضا یاسینی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا . صریح و بی پرده . مگر اسکار چیست و کجاست که این شخص با این همه انحطاط فکری باید چنین مورد تشویق قرار گیرد آ« هم در کشور جمهوری اسلامی و کشوری که داغی خون شهیدان آن هنوز قابل لمس است . اسکار که نماینده ایرانی اش بی حجاب است و فکر ضد خدایی اآن دیگری زبانزد . چرا در ایران چنان لی لی به لالای این فرد می گذارند که خود او هم در پیامش مطالبی ضد دین دارد . ما برای چنین سینما گرانی انقلاب نکردیم و آزادی هم این نیست که به چنین کسانی میکروفون داده شود . و عده ای نیز گویا که اسکار انتهای دنیاست بلند شوند و بروند و از او تقدیر کنند که بابا با این فیلم سیاهت که به خاطر سیاهی اش اسکار گرفته ای ما ایرانی ها را به اوج رساندی در حالی که ما نه چنان که می نمایانند هستیم و نه چنین که اینها می نمایند . خدای شهدا و ائمه طاهرین پشتیبان این مرز و بوم هستند و بالاخره معلوم می شود همین فرهادی ها هستند که باعث گرایش و اعتقاد کورکورانه بعضی به ناکجا آباد آن طرف اب می شوند و جواب این خیانت را خواهند گرفت .