سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

منوچهر یگانه دوست، عکاس پیشکسوت

سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 504003
منوچهر یگانه دوست درسال ۱۳۱۹ در تهران متولد و از ۱۳ سالگی در لابراتور عکاسی مشغول به کار شد. یگانه دوست امکان ثبت عکس هایی از تهران قدیم را هم داشته و علاوه بر آن از سدهای تهران عکس های زیادی گرفته است. او تجربه عکاسی هوایی و دریایی هم دارد. از کرانه ارس تا سواحل خلیج فارس را هم در قاب هایش ثبت کرده است. یگانه دوست می گوید: عکاسی زمان را متوقف می کند.


به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر،منوچهر یگانه دوست درسال ۱۳۱۹ در تهران متولد و از ۱۳ سالگی در لابراتور عکاسی مشغول به کار شد. یگانه دوست امکان ثبت عکس هایی از تهران قدیم را هم داشته و علاوه بر آن از سدهای تهران عکس های زیادی گرفته است. او تجربه عکاسی هوایی و دریایی هم دارد. از کرانه ارس تا سواحل خلیج فارس را هم در قاب هایش ثبت کرده است. یگانه دوست می گوید: عکاسی زمان را متوقف می کند.
 
او اکنون حال مساعدی ندارد. سکته مغزی کرده است و از بیماری پارکینسون رنج میبرد و هزینه های داروهای وی بسیار سنگین است.اما با این حال  از همسر مبتلا به بیماری پوکی استخوانش پرستاری میکند. منوچهر یگانه دوست  با حقوق بازنشستگی امرار معاش میکند . او  سه فرزند دارد که هر سه  بیکار هستند.
https://jahannews.com/vdcjyxeituqeyyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyxeituqeyyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *