شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۱

شادی مسلمان و شادی ملوانیها

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 484090
یکی از اعتراض‌های تیم ملوان به شادی پس از گل پرسپولیسی‌ها مربوط می‌شد اما جلال رافخایی درست سه دقیقه بعد از گل اول پرسپولیس، دقیقا همان شادی گل را با یکی از ذخیره‌ها انجام داد.!
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش ، تیم محبوب شمال مانند فصل قبل در منطقه خطر قرار دارد و این موضوع باعث شده تا بازیکنان و هواداران این تیم با حساسیت زیادی به دیدارهای باقی مانده نگاه کنند.
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000484/nf00484090-1.jpg
ملوان دیروز برابر پرسپولیس باخت اما حواشی و درگیری‌های بیرون از زمین بیشتر به چشم آمد. نکته جالب اینکه یکی از اعتراض‌های تیم ملوان به شادی پس از گل پرسپولیسی‌ها مربوط می‌شد اما جلال رافخایی درست سه دقیقه بعد از گل اول پرسپولیس، دقیقا همان شادی گل را با یکی از ذخیره‌ها انجام داد که نه حاشیه‌ای ایجاد شد و نه بازیکنان پرسپولیس به سمت گلزن ملوان هجوم بردند.


مسوولان ملوان به داوری‌ها اعتراض دارند که تا حدودی هم حق با آنهاست؛ چند پنالتی گرفته نشده برای این تیم باعث شد حمید استیلی در نهایت نیمکت قوهای سپید را ترک کند و این تیم دوباره برای بقا در لیگ رنج زیادی متحمل شود، اما مسعود رضاییان که از جنوب به شمال رفته تا ملوان را نجات دهد، فقط داوری‌های ضعیف علیه پرسپولیس در ابتدای فصل را به یاد دارد؛ او به همین زودی فراموش کرده چند روز پیش پرسپولیس ده نفره در آزادی با دو اشتباه مسلم داوری می‌توانست بازنده باشد و قهرمانی را از دست بدهد؛ یک پنالتی علیه سیاه‌جامگان گرفته نشد و قبل از پنالتی-اخراج سوشا مکانی روی عالیشاه خطا صورت گرفت اما داور ندید. سیاه‌جامگانی که حالا به خاطر یک پنالتی گرفته نشده در بازی مقابل فولاد بیانیه هم منتشر می‌کند.


ملوان هنوز هم برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر شانس دارد و برای این کار نیازی به جوسازی و اتهامات تند علیه تیم‌های دیگر ندارد.

در زیر می توانید شادی پس از گل ملوانی ها و پرسپولیسی ها را مشاهده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


fz
Iran, Islamic Republic of
شادی گل رافخایی در جواب گل اول پرسپولیس بود.
کاملا روشن است که بعد از دیدار طاهری با وزیر داوری ها یک طرفه به نفع پرسپولیس شده است.