چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴

عزاداری‌ سالروز تخریب‌ بقیع‌

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 373929
خادمان حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت قمر بنی هاشم(ع) و اقشار مختلف مردم در سالروز تخریب بقیع به عزاداری و سوگواری پرداختند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، مراسم عزاداری و توسل به ائمه طاهرین(ع) به مناسبت سالروز تخریب بقیع همزمان با فرارسیدن هشتم شوال در حرم مطهر حضرت عباس(ع) برگزار شد.

در این مراسم خادمان حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت قمر بنی هاشم(ع) در کنار شیعیان کربلای معلی به عزاداری و سوگواری پرداختند.

هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری یادآور حمله وحشیانه تکفیریون کوردل به جنت البقیع و تخریب قبور ائمه بقیع است.

در این روز شوم علاوه بر گنبد وبارگاه نبوی صلوات الله علیه، بارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، امام سجاد علیه السلام، امام محمد باقر علیه السلام، و امام جعفر صادق علیه السلام نیز ویران شد.

گروههای تکفیری آن زمان به این مقدار بسنده نکرده و ضریح فولادی ائمه بقیع را که بر روی قبور حضرات معصومین قرار داشت، از جا در آورده و با خود بردند. علاوه بر ویرانی قبور امامان شیعه، مزار عبدالله بن عبدالمطلب، پدر و مادر پیامبراکرم، عباس عموی پیامبرو اسماعیل از فرزندان امام جعفر صادق نیز به‌ طورکامل ویران شد.

امروز نیز سلاله‌‌ همان اشرار و شیاطین که هیچگاه زمین از لوث وجودشان خالی نبوده، به تبعیت از اجداد خویش دست به تخریب اماکن مقدس و مراقد مطهر ائمه و صالحان و اصحاب می‌یازند.

اجداد این فرقه ضاله سال‌ها قبل قبور ائمه بقیع علیهم السلام را تخریب نمودند و امروز سلاله منحوس آن‌ها که بوئی از اسلام نبرده‌اند، به نام اسلام به مقدسات یورش برده و دست به تخریب و حتی منفجر نمودن آن‌ها می‌زنند در حالیکه بزرگان آن‌ها در کشور ایتالیا در حال بازسازی قبور پادشاهان رومی بوده و ضریحهای شرک را برافراشته و ضریح مقدس ائمه و صالحان را تخریب می‌کنند.

براستی چه شباهت شگرفی بین اعمال گروههای تکفیری شناخته شده در تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام و مراقد مقدسه در عراق وجود دارد!! این اعمال به درستی امتداد جنایات گذشته‌‌ همان تکفیریون کور دل است!
https://jahannews.com/vdcaueneo49n0o1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaueneo49n0o1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *