جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۴
۱۴
سند دیگری از همکاری ترکیه با تروریست‌ها؛

دیدار پسر اردوغان با ۲ عضو ارشد داعش

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 365774
رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه و پسرش با گروه تروریستی داعش روابط صمیمانه‌ای دارند و به عناصر داعش اجازه تردد آسان از طریق خاک این کشور به عراق را می‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان؛ این عکس مربوط به دیدار بلال اردوغان (پسر نخست‌وزیر ترکیه) با دو عضو گروه تروریستی داعش است که در رستورانی واقع در استان اکسارای ترکیه گرفته شده است.رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه و پسرش با گروه تروریستی داعش روابط صمیمانه‌ای دارند و به عناصر داعش اجازه تردد آسان از طریق خاک این کشور به عراق را می‌دهند.
 
کامیون‌های حامل اسلحه برای داعش بارها از خاک ترکیه به عراق رفته‌اند. تروریست‌های داعش بخشی از نیازهای مالی خود را از طریق فروش نفت سوریه تامین می‌کنند.
 

پسر اردوغان غیر از تروریست‌های داعش با مسئولان اسرائیلی هم در تماس است و یکی از افرادی است که سود هنگفتی از تیره شدن روابط آنکارا و تل‌آویو از سال 2009 تاکنون به جیب زده و قراردادهای تجاری متعددی با این رژیم امضا کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد رضا
امیدوارام به زودی آه مظلومان سوریه و عراق دامن اردوغان و کشورش را بگیرد. الهی آمین
اللهم آمین خدایا هر چه زودتر از اردوغان و ترکیه انتقام خونهای ریخته شده توسط تروریستهای داعش رو بگیر البته این قابل توجه ذوق زدگان رابطه با ترکیه هم هست ترکیه همینطور که به عراق و سوریه (همسایه هاش) الان داره خیانت و ظلم میکنه به ایرانم وقتش برسه همینطور ظلم میکنه و همینطور میشه مرکز ارسال ترو.ریست و سلاح به ایران از خرید کالاهای ترکیه ای در خاک ایران خودداری کنید
Iran, Islamic Republic of
توقع دارید با سیاست های ترکیه در منطقه پسر اردوغان با حزب الله لبنان عکس بگیره ؟
United States
خدا خودشو باباشو خوار وذلیل کنه ایشالا
ان شالله
علی
به خدا قسم تمام حرفایتان بی سندو مدرک است
Iran, Islamic Republic of
بعد از عربها ترکیه و شخص اردوغان خائن به تمام معنا به اسلام و مسلمانان هستند،آقا رجب اردوغان حاضر نیست این گروه تروریستی را تروریست خطاب کند و از رسانه ها درخواست کرده که کمتر درباره ی داعش واتباع ترکیه که در اسارت داعشی ها هستند حرف بزنند حتی برای رسانه و روزنامه هاممنوع اعلام کرده که درباره ی کنسولگری به اشغال گرفته شده شان هم اظهار نظری شود ...فقط خدا باید با دست غیبی ، تمام معادلات ترکیه را بهم بزند و برعلیه خودشون برگرداند امیدوارم.
عکس فتوشاپ نیست؟
Iran, Islamic Republic of
ترکیه هم مثل ایران برخی از آقازاده ها در مواردی دست دارند. اسمش م ه د ی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
كيهان!
کجایی نادر شاه افشار که این نامردها را سر جایشان بنشانی . خدا بیامرزدت .
آدمیزاد
Colombia
البته خیلی از مردم ترکیه موافق سیاستهای عثمانیگری اردوغان نیستند و مخالفتشان را بارها اعلام کرده اند.
احمد اشرفي نوشنق(اريانا) از اردبيل
United States
اقاي اردوغان شما سيلي هاي محكم و سختي از ايران و مردم دلاور سوريه خورديد برايتان عبرت نشد اه مظلومان به زودي دامن الوده تان را خواهد گرفت و امريكا هم پس از اتمام برنامه هايش نوكران و مهره هاي سوخته اي چون شما را به زباله دان خواهد انداخت
لا اله الا الله
ایرانی
به نظرم وقتشه سفیرترکیه از ایران اخراج بشه