دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
۱

دفتر کاری به وسعت ۵۰ هزار متر مربع

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 365738
معماران دفتر کاری در نیویورک در فضایی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع طراحی کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آژانس «وورک آک» دفتری به نام «ویدن و کندی» را در نیویورک طراحی کرده است که در زمینی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع قرار گرفته است.

طراحی و معماری این دفتر بسیار زیباست؛ پله‌ای چوبی در وسط سالن قرار گرفته است که بسیار چشمگیر است؛ دارای پنجره‌های زیادی است که باعث روشنایی فضای داخلی می‌شوند؛ برخی از پنجره‌ها کوتاه و برخی بسیار بزرگ هستند درست مانند دیوارهای شیشه‌ای که فضای داخل و خارج را از هم جدا می‌کنند.

در این ساختمان یک سالن بازی و سرگرمی برای اوقات فراغت کارمندان وجود دارد؛ رستورانی که برای کارمندان در نظر گرفته شده با مبلمانی طوسی و گیاهان سبز تزئین شده است؛ برخی از اتاق‌ها با شیشه از هم جدا شده‌اند؛ هر قسمت با میز و صندلی متفاوت تزئین شده است و برخی از سقف‌ها و دیوارها چوبی هستند.
https://jahannews.com/vdcjtietouqemaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtietouqemaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
United Kingdom
زیباست اماوقتی می بینم اینارو به این فکرمیکنم که چرابعضی اونقدر داشته باشندو.....امایکی دیگه توفکراین باشه که امروزشکم زن وبچه ی گشنه شوچطورسیرکنه.خدایااقامونوبرسون