پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۶
۵

مدیران همراه مشایی به‌هنگام ثبت‌نام

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 286371
جمعی از مدیران ارشد دولتی "اسفندیار رحیم مشایی" را به هنگام ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری همراهی کردند.
به گزارش جهان، طبق تصاویری که سایت رسمی ریاست جمهوری منتشر کرده، علاوه بر دکتر محمود احمدی نژاد، حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید حسن موسوی رییس دفتر رییس جمهور، حمید فاضلی سرپرست سازمان فضایی، بهمن شریف زاده از مدیران ارشد خبرگزاری و روزنامه دولت، عباس امیری فر مشاور نهاد ریاست جمهوری و محمد شیخان رییس ارتباطات دفتر رییس جمهوی، اسفندیار رحیم مشایی را به هنگام ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراهی کردند.


همچنین عزت الله انتظامی (هنرپیشه سینما) و عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر سابق کار و رییس ستاد مشایی، او را در این سفر درون شهری مشایعت کردند.


گفتنی است عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با خبرگزاری ها، همراهی رییس جمهور با مشایی به هنگام ثبت نام در انتخابات را مجرمانه اعلام کرده بود.


اسفندیار رحیم مشایی بعد از ظهر دیروز (شنبه) و در آخرین دقایق در راس هیاتی بلندپایه راهی وزارت کشور شد و در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مامردم بصیریم نیاز به حمایت برخی برای افزایش ارا نداریم احمدی نژاد فکر نکند با این کارش مردم به مشایی رای می دهند مشایی با کناررفتن از معاون اولی از دور مدیریت افتاد .
بزار بیایند مردم حقشان را کف دستشان می گذارند
لایق
خجالت هم نمی کشند. این کار توی هیچ دولتی انجام نشده بود
تنها احمدی نژاد مرخصی بود پس وزرا و هیات همراه چی؟
امین اله بویری منجی از لردگان
Iran, Islamic Republic of
ملت شریف ایران و هموطنان عزیزممضحکه ی دست اینها نیستندکه بخواهند این جریان را به بازی بگیرندو حرکات نمایشی درسطح شهر راه بندازند مثل اسب سواریشون لطف کنید بگذارید انتخابات اصولی وصحیح پیش برود باتشکر