يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۳

تصاویر/جشن پوریم یا تعطیلات بهاره یهودیان

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 225028
جشن پوریم یا تعطیلات سالانه بهاره یهودیان، این جشن پیروزی "استر" ملکه یهودی و توطئه گر خشایارشاه و عموی وی "مردخای" بر "هامان" وزیر دلسوز خشایار شاه می باشد. این مراسم یهودیان، با افراط در نوشیدن شراب همراه است.
https://jahannews.com/vdcgxn9x7ak9xz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxn9x7ak9xz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باید ازشان پرسید: شما هستید بندگان برگزیده خدا؟
Germany
چقدر کریه و بد ترکیبن
Iran, Islamic Republic of
باسمه تعالي
سلام عليكم
ان شاء الله روزي برسد كه اسرائيل نابود شود تا اين جشنها برگزار نشود.
Iran, Islamic Republic of
کاش تاریخچه عید پوریم رو مینوشتید بعد مشخص میشد که این همه خوشحالی برای چیه!! اصل این عید کشتن یک وزیر ایرانی بوده
کشتن یک وزیر و ده پسرش و قتل عام هزاران ایرانی در چندین شهر روز 13 فروردین...
Iran, Islamic Republic of
نفرین خدا بر قوم اسراییل
Iran, Islamic Republic of
عجب جشن مفصلي هم هست !
چقدر نکبت اند.
United States
استر و مردخای همان افرادی نیستند که در همدان دفن شده اند؟! میگفتند که از پیامبران یهود هستند!!! اگر ممکنه کمی توضیح دهید برای مردم.
Iran, Islamic Republic of
کجای کاری همین الان هم در مقبره استر واقع در همدان جشن پوریم انجام میشه
بله در همدان هستند. مردخای عموی استر به هامان خیانت کرد و وزیر ارشد خشایارشا شد. بعد از مدتی دختر برادرش رو به خشایارشا معرفی کرد و اون رو ترغیب به ازدواج کرد. استر هم از علاقه شدید خشایارشا و از نفوذ خودش بهترین استفاده رو کرد و خشایارشا رو مجبور و بعد ترغیب کرد تعداد 70 و چند هزار ایرانی رو که به قول و دیدگاه او، مخالف یهودیان بودند، در یک روز سیزدهم فرودین ماهی، بکشند. همه اونها رو داخل خانه هایشان قتل عام فجیعی کردند. فلسفه به در کردن سیزده هم برگرفته از این ترس کشته شدن در داخل خانه هاست و نه اون داستان دروغ روز طبیعت و سبزه گره زنی...
این خوردن افراطی شراب و اون دستهای خونی شده هم نماد خون کشته شده هاست...
ای کاش نژاد پرستانه به دین یهود توهین نمی کردیم...
کریه بودن این تصاویر کاملا مشخص است و فکر نمی کنم هیچ ایرانی از دیدن این تصاویر لذت ببرد اما با فحش و ناسزا به جایی نمی رسیم.
ما دینمان را با محبت تبلیغ می کنیم ، ما ایرانی هستیم.ما هم در برگزاری مراسم های مذهبیمان گاهی به بیراهه رفته ایم و دچار خرافات هم شده ایم، خوبه که مارو هم با تصاویری از مراسم های خارج از عرف قضاوت کنند؟
در چنین روزی حدود 78000 ایرانی را همین یهودیهای ادمکش گردن زدند. که در واقع جشن ایرانی کشی میگیرند. و این عکسی که به تمسخر گرفته اند هامون وزیر خشاریار شاه می باشد ..اخیرا هم در کانالهای تلویزیونی خود احمدی نژاد را با لفظ اهمانی نژاد تلفظ میکنند ...به اعتقاد اونها احمدی نژاد همون هامان هست که میخواد اونا رو بکشه