پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تغییرات در اخوان المسلمین اردن

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 497128
منابع رسانه ای اعلام کردند جمعیت اخوان المسلمین اردن با تشکیل کمیته موقت برای اداره امور این جمعیت در دوره آتی، «الذنیبات» را به عنوان رئیس این کمیته انتخاب کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از المنار خبر داد، جمعیت «اخوان المسلمین» اردن با صدور بیانیه ای از تشکیل کمیته ای موقت برای مدیریت این جمعیت در آینده و تعیین فردی جدید برای اداره آن خبر داد.

بر اساس این گزارش در بیانیه اخوان المسلمین عنوان شده است: این جمعیت کمیته ای موقت برای مدیریت اقدامات خود برای مرحله آتی تشکیل می دهد که ریاست آن را «عبدالحمید الذنیبات» برعهده خواهد گرفت و به عنوان جایگزین «همام سعید» رهبر فعلی فعالیت می کند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: پس از انتخاب «عبدالحمید ابراهیم الذنیبات» به عنوان مدیر این جمعیت، «عزام جمیل الهنیدی» به عنوان جانشین وی و همچنین «بادی محمد الرفایعه» به عنوان دبیر وی انتخاب شدند.

اخوان المسلمین همچنین از تلاش هایی که همام سعید رهبر پیشین و اعضای دفتر سابق این جمعیت مبذول داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است نیروهای امنیتی اردن پیش از این در روز ۱۳ آوریل گذشته مقر اصلی جمعیت اخوان را در أمان بستند و همچنین در روز ۱۴ آوریل نیز ۵ دفتر متعلق به اخوان المسلمین را در شمال، شرق و جنوب این کشور بسته بودند.

در همین راستا جمعیت اخوان المسلمین نیز این گونه اقدامات نیروهای امنیتی را محکوم کرد و آن را علیه تحرکات سیاسی و فعالیت های اسلامی همچون فعالیت اخوان المسلمین در عرصه منطقه ای و جهانی دانست.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *